tirsdag 2. desember 2014

Kalenderlys

Eg likar tradisjonar, både i advent og elles, og ting som hjelper meg telje ned til jul!
I studietida hadde vi adventskalender i kollektivet, men like godt huskar eg adventsstake og kalenderlyset. Under middagen brente vi opp "dagens bit" av kalenderlyset, det var så koseleg! Og før vi reiste heim til jul, brente vi opp heile lyset den siste kvelden!
Vart visst ikkje heilt skarpt dette bildet,
så datomerkinga er ikkje lett å sjå.

Den tradisjonen har vi i familien og, litt lys kvar dag. (Men den levande-lys-glade mora må oftast ha litt meir lys på bordet, for det går så fort å brenne dagsbiten) Levande lys skaper stemning i desembermørket! (igår var det eit melisdryss med snø og kuldegrader her, men i løpet av natta vart det mildvær og regn, og ikkje minst speglblank i gata vår, som har grusveg. Det er ein slags vintertradisjon det og…lyst blir det iallfall ikkje av glattisen!)


Idag har eg sett litt på julemusikken vår, det er ikkje så reint lite, og mykje av det er for spesielt interesserte! Tenåringane brukar spørje, når dei høyrer ny musikk om "kor spesiell den er frå ein skala på 1 til mamma sin julemusikk!" Jaja, eg tåler det! Eg skal presentere litt av den seinare i advent! Men all musikken har så mange minner i seg, og den høyrer med! Eg har ei opptrapping i musikk, den mest høgtidsstemte og klassiske ventar eg med, no i starten av advent er det mykje "lett" musikk. Eg har ei samleplate med alt muleg som ein kollega lage til alle på jobb eit år, den er fast innslag i starten på advent. Det er bjelleklang og rudolf og "driving home for christmas".
Ei plate eg høyrer mykje på no i starten av desember er "It´s snowing on my piano" av Bugge Wesseltoft. Roleg, god pianomusikk, med variasjonar over kjente og meir ukjente julesangar. Så får det vere at det regnar ute….
Videoen under er henta frå YouTube,  It´s snowing on my piano
Anbefalar å sette deg godt til rette, puste med magen og nyte!


2 kommentarer:

  1. Så koselig med tradisjoner fra langt tilbake, jeg ble inspirert til å kjøpe et slik lys som du viser - så kan vi brenne en bit hver dag - og gjøre noe koselig ut av stunden hvor det siste brenner helt ned ❥
    Og musikken var nydelig, jeg måtte le av skalaen til tenåringene ;)
    Takk for inspirasjonen, den nydelige musikken og de fine ordene - OG den flotte bloggen!
    Ønsker deg en nydelig adventstid!
    ℂharlotte ❧

    SvarSlett
  2. Velkommen til min verden! Og takk for fine ord!
    Tenåringar kan vere ganske direkte… :)

    SvarSlett