onsdag 17. desember 2014

Julegåve

Det er naturlegvis altfor tidleg for julegåver, men eg har "pakka" ut ei i dag! Eg vart invitert med Eli på konsert, og det viste seg å vere julegåva mi! Snakk om heldiggris!

Vi var på julekonsert med Cantus, koret som har ein av hovudsongane i filmen "Frost"! (her er eg på skikkeleg tynn is, for eg har ikkje sett filmen… Men eg forstår at for rette aldersgruppa er dette ein topp film! Stemmer det?)

Cantus sang både denne sangen, og mange andre, for meg, meir kjente songar. Alt med eit preg av vinter og jul!

Tusen takk for gåva, Eli. Det var veldig kjekt å få gå på konsert med deg!


(Og eg har rekt å ta ein prøvesmak på sylteflesket og lammerullen i kveld, dette lovar godt! Og eg har laga tomatsild, for første gong i mitt liv. Spent på smaken! Ein kveld når tempoet er litt roelgare, skal eg skrive litt om mattradisjonane våre i jule)

1 kommentar: