søndag 21. desember 2014

Den glade galskap!

Av og til må ein gjere ting som kanskje ikkje verkar så fornutig eller lurt, men som er artig! I går fann vi ut at med ein liten ryddeinnsats og ein tur på butikken, kunne vi ha adventslunsj (og julegåvebytting) idag! Og kyniske som vi er, tenkte vi at ikkje alle kunne på så kort varsel…men heldigvis kunne dei fleste!
Så vi har hatt 26 stykker innom på lunsj idag! Naboar og vener i fin blanding, store og små i godt selskap. Det var godt å sette seg ned saman, ete og prate og la juleførebuingar segle sin eigen sjø! Skuldrene blir lavare, og pusten blir djupare.
Klar for innrykk!

Det er litt å ordne, men ikkje verre enn at ein aktiv formiddag løste det. Oppvaskmaskina tek seg av det meste av oppvask og eg trur at vi vil ha glede av denne ryddinga når vi skal gjere siste innspurt til jul.
Eg har iallfall kosa meg, eg fekk treft mange, men ikkje snakka så mykje med dei som eg eigentleg ønska, det rakk eg ikkje. Vi har ete (kjøpte) peparkaker med blåmuggost og fikenmarmelade, det vart dagens hit! Julebrødet fekk bein å gå på, og edamerosten som har ligge eit år i kjellaren fekk kome fram.
Adventskrans med kanel i svingane og melis på, fekk også bein å gå på!

I morgon er siste dag på jobb før jul, det blir godt med fri! I morgon må eg finne ut kva som står igjen å gjere, og fordele oppgåvene rundt i familien, så får vi sjå om alle tek sin del av juleryddebyrden?!

1 kommentar:

  1. Åh så herlig! Skikkelig julelunsj og masse folk er trivelig! Her hadde vi juleselskap i går kveld, med nærmeste familien, små og store, den eldste og den yngste.. det var koselig. Vi spiste oss mette og skravlet lenge. I dag skal vi bare pusle det siste og jeg kan dedikere meg som ferdig til jul! Det som ikke er gjort nå, får stå. Jeg delegerte ut i går det siste i familien.. til og med det å tenne lys på gravene julekvelden satte jeg bort til mamma, siden de skal dit før de kommer hit på den store kvelden. I samme øyeblikk angret jeg litt for jeg syns det er veldig koselig å gå på kirkegården julekveldsettermiddagen. Tenke litt på de vi har mistet- men jeg kan jo dra en tur allikevel. Så nå senker roen seg i hus og heim her:) kos deg med siste rest!

    SvarSlett