fredag 7. februar 2014

Kulturåret og utelivsdama

Må jo lage ei overskrift som fenger?!
Til jul fekk eg billettar til konsert med Stein Torleif Bjella frå gullgutane mine, konserten var denne veka. Så oppdaga eg at "Abrahams barn" gjekk på teateret i januar, og då eg kjøpte billettar til dette stykket, tenkte eg at dette var eit høve til å bruke kulturlivet litt meir aktivt enn eg oftast gjer i løpet av eit år. (eg er nemleg svært glad i sofaen, men etter å ha lese kor farleg det er, forsto eg at noko måtte gjerast)
Plana som vart lagt rett etter nytt år er som dette: Minst ei kulturoppleving pr månad!

Og denne siste veka her eg verkeleg brukt byen!! (det er så eg nesten har angra, for det vart litt travelt :) )
Sist fredag hadde vi nyttårsbord med kvinneforeninga! Det er ein lang tradisjon, etter at vi måtte gje opp å møtest i desember, det var alltid andre julebord, avslutningar på jobb, skule, barnehagar etc, og kaker som måtte bakast og hus som skulle vaskast. Fast tradisjon er det også å snakke om tidlegare treff, som det året vi åt ein stad der alle varmomnane hadde gått i stykker og det  var -17 ute…brrr! Året etter gjekk vi ein stad med peis, røyken slo inn og låg lavt over borda! Men på nyttårsbord hadde vi det fint!
Onsdag møtte eg ei som ikkje fekk med seg nyttårsbordet. Vi evaluerte jula, nyttåret og livet generelt. Nyttigt og artig!
Torsdag var det på tide å gå på konserten med Bjella. Mannen og eg fekk ein fin kveld, vi er ikkje så flinke til å gå ut saman, vi kjem ikkje på at ungane har vorte store og ikkje treng barnevakt lenger…
Jammen klarte eg finne ei glipe og ta bilde!

I morgon er det elgfest! Jaktlaget til mannen møtes for å ete opp indrefileet frå jakta i haust, mimre om jakta og danse gammaldans, for dette jaktlaget har eige gammaldansorkester! Her kunne eg skrive noko ironisk om både jakthistorier og gammaldans, men det brukar vere ein triveleg kveld.
Måndag kjem det eg er mest spent på; vi skal på musicalen "We will rock you" på Strinda videregåande. Eg kjem truleg til å glise skamlaust frå øyre til øyre  og gråte ein rørt liten mammatåre, for der er minstemann med i bandet(og han er eigentleg for ung) Dei siste vekene har han knapt vore heimom, det har vore skule på dagtid og øving på ettermiddag- og kveldstid, heime har han tømt brødboksen og sove litt. Men humøret har vore strålande, han gjer noko han verkeleg likar: spele bass!

Med slik start på året, er det spennande å sjå om eg klarer følgje opp… Eg må snart leite etter det som skjer i mars og april, for det er kjekt å kome seg ut og oppleve noko anna.

Men med eit slikt program, eg har jo vore på jobb også, er det noko som glipp… Kjøleskapet er hengsla om, men har ikkje fått funksjonen "fylle seg sjølv", men den funksjonen har skitneklekorga fått. No er det helg, tid til å handle, vaske klær, lese aviser, sove litt og vere saman med mannen(monstemann skal jo øve, og den andre junioren er borte) Gler meg!


4 kommentarer:

  1. Puh, for et program. her har sofaen hatt et solid overtak i det siste, men så har vi jammen vært syke..

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper dere har blitt friske nå! Ja, programmet denne uka har vært massivt, og er vel tettere enn hele høsten…snart vinterferie heldigvis :)

      Slett
  2. Hektisk, men jeg tenker det er hektisk på en fin måte - eller?
    Spennende med musikalen og minstemann, "break a leg" til han i bandet og lykke til - til deg - husk å ta med tørkepapir;)

    Ha ei god ny uke
    Hanne:)

    SvarSlett