søndag 14. desember 2014

3.søndag i advent

Vips, så hadde det gått fleire dagar utan blogging frå meg. No trur du kanskje at det betyr at eg har vaska ferdig, har eit berg fferidg innpakka gåver, klare til utlevering samt bakt 18 slag?! Neida! Eg har ikkje stått på hodet og vaska hua eller baka, eg har vore i Oslo på kurs :) Slik midt i julestria reiste eg bort, ei hotellnatt og ein dag med godt selskap og klokt påfyll! Det var fint det!
Utsikt frå hotellrommet
Oslonatt!
Eldste junior har dessutan tatt lappen, og mor har organisert ny forsikring på bilen, bitt litt neglar sidan det starta snø akkurat samtidig og lånt ut bil(han må jo få kjøretrening!)
Men no er det blogging, advent, palnlegging, listeskriving, innpakking av gåver, fundering på dei siste gåvene, og alt det andre, og så jobb, naturlegvis.

Idag har eg vore i kyrkja, julestemninga blir ikkje mindre av fred og ro, og advents- og julesangar med både kyrkjelyd og kor!
Krybbe i kyrkja

Og ute er det snø, litt meir enn berre eit melisdryss, og glatt som berre det… Men mannen og eg kledde på oss og tok sko med broddar og piggar og fekk ein fin tur i skogen. Reine julekortet!

Og ein dompapp midt i :)



Sidan det er søndag, slår eg til med vekestart også! "Mitt hjerte alltid vanker" er nydeleg, og passar godt no i førjulstida. Og med Ingebjørg Bratland er den berre nydeleg!

2 kommentarer:

  1. Vi kommer akkurat fra julesanggudstjeneste hvor vår yngste datter var med og spilte sammen med de andre store i skolekorpset. Veldig flott! :-)

    I går fikk gubben og jeg tatt vår årlige julegavehandledag, så nå er det meste klart, bare litt baking igjen før jeg sier meg fornøyd... ;-)

    SvarSlett
  2. Kjære fine deg, så fint å poppe innom deg igjen - og lese litt om livet ditt :) Og så nydelig med en så koselig kommentar fra deg til meg - det varmet. Jeg gleder meg til fortsettelsen, både med å selv blogge og med å følge med på deg - og andre igjen :) jeg ønsker deg verdens fineste adventstid. mange klemmer til deg

    SvarSlett