onsdag 3. desember 2014

3.desember og bakermester Harepus er i aksjon!

Bakermester Harepus bakte ikkje frukt- og nøttekake, iallfall kjem det ikkje fram i "Dyrene i Hakkebakkeskogen", men det ville jo vore mykje meir naturleg for han å bake enn peparkaker! Eg meiner, det var ein skog, i skogen er det nøtter! Det veks bær i skogen, og frukt kunne dei finne på stabburet. Kortreist og trendy! Så eg reknar med han hadde frukt- og nøttekake i hylla bak disken, men at reven var ute etter å utvide horisonten sin kulinarisk og ville ha noko nytt og spennande!
Vi spela Hakkebakkeskogen som dukketeater då eg gjekk i 3.klasse. Det var skikkeleg tverrfagleg: Vi las historia i norsktimane, fekk kvar vår rolle, eg var Klatremus, og vi laga dukkene i formingstimane. Det var trening i samarbeid og konsentrasjon når vi skulle spele. Klatremus ligg nok i ei eller kasse på loftet, kjenner eg meg sjølv rett!

Eg derimot, bakar alltid frukt- og nøttekake til jul! Det er eit must! Oppskrifta har eg delt før; Frukt- og nøttekake. Eg anbefalar den varmt :)

Det er litt kaos når det står på, med alle dei ulike ingrediensene som skal finnast fram og vegast opp. Eg prøvesmakar ein daddel og litt paranøtter, eg må ha eit coctailbær og eg prøvar ut nye bær og frukter som kan passe inn. I år vart det tranebær, trur det blir bra!
Klar for steiking.

Når kakene blir ferdigstekte, gjeld det å halde seg til ein liten smak, og så skal dei pakkast og leggast i kjellaren til modning. Så får vi sjå, det blir vel peparkaker her også når det nærmar seg jul.

Vi må ha litt julemusikk idag også, ikkje sant? Idag skal eg dele ein sang frå The Source: of Christmas. Det er nok litt på sida av det tradisjonelle, men for meg er dette litt godt. Eg blir litt sliten av det ferdigtygde og søte av og til(sjølv om eg elskar julemusikk med sukker og glitter på, men alt til si tid)

"Jeg gikk meg over sjø og land" med "The Source: of Christmas":

Seinare i desember skal eg dele den finaste versjonen av "O helga natt", med same band.
Ha ein fin dag, med eller utan musikk og baking!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar