lørdag 20. desember 2014

4 dagar igjen...

..til jul. Er du i rute? Som i ruta ribbesvor, sjakkrutekaker og firkanta, harde pakker?

Eg trur eg er ferdig med julegåvene, om ein ser vekk frå nokre til kollegaer, naboar og slikt. Eg hadde pakkeverkstad i dag føremiddag. Med julemusikk, levande lys, snø som dalte(evt hagla/regna) ute og ein sekstenåring med uvanleg god tid til å prate (og som gjorde at eg har igjen å pakke inn gåvene til han) låg iallfall det ytre til rette. Vi skulle nemleg på julegåvebytting hos søstra mi idag, så då måtte alt vere klart dit. Og i morgon kjem ein nevø innom for å hente gåver, han skal kjøre til Romsdalen og då var det best å få unna det han skal ha med også.
Eg blir alltid litt hissig når eg skal pakke inn, papiret revnar, tapen er utan ende(du veit når den "lause" enden sitt fast og ikke er mogeleg å rive laus…. Grr!!!)  og det er tomt for merkelappar. Men det gjekk merkeleg bra idag.
Eg var forresten i kjellaren for å finne kakeboksar idag, og der gjorde eg arkeologiske funn. I to boksar fann eg skårne pepperkaker, og eg huskar ikkje kva jul vi sist laga slikt her i huset… Iallfall ikkje i fjor. Eg tok dei venleg i handa, eskorterte dei ut og la dei i komposten! Så få kaker som vi har i år, reknar med at vi ikkje gjer slike funn neste jul.

Alt i alt trur eg vi er i rute, juletreet vart kjøpt i dag, snøen og regnet vekslar på å underhalde oss utanfor vindauget og skulle butikkane plutseleg ikkje opne før i romjula, overlever vi nok lell!

Azalea, juleblomst for meg!

2 kommentarer:

  1. Vi er i rute :-) Nå insisterer jeg på å roe ned tempoet. Ønsker deg og dine en fredelig jul! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres klokt ut! JEg skal bare en tur på jobb i morra, men så skal jeg kose meg med rydding, pynting og matlaging! Senke skuldrene og lese avisa lenge på morgenen!

      Slett