mandag 22. desember 2014

Bittelille...

...julaften dag, altså!
Ikkje mykje å melde, siste dag på jobb idag, fri i morgon. I kveld skal vi sjå film, når berre tenåringane kjem seg heim etter alle ærend dei hadde(som måtte gjerast etter at vi andre kom heim frå jobb, naturlegvis)
Eg trur eg skal på skogtur i morgon, dersom eg sett på vaskemaskina først, jobbar eg jo samtidig?! Og så skal vi pynte, vaske, rydde, gjere klart maten, skifte på senger, få tenåringane til å prøve finklær(for å sjå om dei har noko som passar, jada, det skulle vore gjort før, men enkelte ting er lett å utsette, når motviljen er stor hos motparten…)og eg skal lese avis, tenne adventlysa og drikke te!
OK, vi er ikkje heilt i mål altså! Det blir ein lang dags ferd mot natt…men slik har det vore før, og blir nok igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar