mandag 20. oktober 2014

Vekestart veke 43

Etter ei skikkeleg aktiv bloggeveke, er det på tide med vekestart igjen. For 18 år sidan gjekk eg trillrund og venta på at den førstefødte skulle kome. Eg var spent, eg gledde meg og grudde meg, eg lurte på kven som skulle komme og korleis dette ville bli… Og i løpet av veka skjedde det, nokre dagar før termin.
Det kom ein prins med dei brunaste augene, lite behov for søvn, både på dag og nattestid... Ein sosial liten kar, min førstefødte!



Og no er han myndig?! Om berre nokre dagar?! Eg fattar det ikkje… Men når har står ved sida av meg og ser ned på meg, skjønnar eg at tida har gått!

Og til ein ung mann, som er på veg opp og fram, kan trenge nokre kloke ord, saman med eit smil frå mor :


TA VARE

på vennene, ta VARE
på vennligheten, vis gjerne

litt selv om du kan, dagen er blå

og dagen er grønn, dagen

er hvit - det er ikke annet

enn livet det her, vi er alle borte – nå

eller om litt, take it easy menneske

but take it, det er ikke

annet enn virkelighet

vet du, snart er 101 inne snart

er 101 ute - jeg sier:

vennligheten, ta VARE

på vennligheten, ta VARE

på vennene - HEI HEI! ta nå

vare på hverandre.
Jan Erik Vold 


Ha ei god veke! Vi skal feire :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar