mandag 13. oktober 2014

Dagens middag, måndag

Eg prøver tenkje nytt rundt blogging, kva kan eg skrive meir om? Kva skal eg slutte å skrive om? Burde eg starta opp igjen med leseloggen? Etc…
Så denne veka sparkar eg kjekt igang med å seie at eg skal blogge alle middagar! (satsar på å kome i mål!)
Idag: Laks og pasta

Eg kjøpte fersk laksefilet, som eg skar i serveringstykker, krydra med sitronpeppar og steikte raskt på begge sider på sterk varme i steikepanna. Så skrudde eg ned varmen, tilsette gulrot i tynne skiver, blomkål i bukettar og purre i skiver. Medan dette putra, kokte eg pasta. Når pastaen var nesten ferdig, tilsette eg nokre spiseskeier lett crame fraishe i panna til fisken og grønsakene.

Vips; middag på ca 25 minutt!

 Den vart kanskje litt fargelaus, men alle krafta av fisk og grønsaker er i sausen, ingen ting bir borte! Laksen var saftig og grønsakene var litt sprø enno. Og det viktigaste: familien likte maten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar