torsdag 29. januar 2015

Torsdag kveld

Berget med reine klær er bretta og sortert i ei kurv til kvart familiemedlem. Eg har ikkje berre lagt håndklea på gjestesenga, men inn i skapet. Gamle aviser ligg i papirinnsamlinga, klar til henting i morgon. Kjøkkenbenken er ganske tom. Eg har trena. Det er fredag i morgon, og ei helg med lite planer ventar meg etter jobb. Eg skal på konsert med musikklassa til junior i morgon kveld. Kanskje ein tur på kafe på søndag.

Torsdagskvelden har tekopp, levande lys og livemusikk av mann og son.
Livet er fint!


3 kommentarer:

  1. Så fint det høres ut! Jeg har altfor mange planer denne helga, men skal strebe mot pustehull og tekopp innimellom.

    God helg!

    SvarSlett
  2. DET hørtes herlig ut! med husvasken på stell og planene klare! Kos deg masse med helg:)
    Jeg er fortsatt alene med fem barn, det innebærer masse kjøring, henting og organisering så vi får se hvordan denne helga tar av- men egentlig gir det meg bare masse energi:) kanskje jeg får gjort masse jeg også:)

    SvarSlett