tirsdag 27. august 2013

Vekestart veke 35

Livet er innimellom kaos, det er travle dagar, skitne klær, eg er sliten og trøytt, eg bekymrar meg for det eine og det andre, eg er lei meg fordi andre har det vondt, eg syns ikkje eg strekk til. Dagen er ikkje lang nok, natta er for kort, eg greier ikkje gape over alt eg vil(og syns eg burde...)
Men i det store har eg livet på stell, med mann, barn, hus, jobb, familie...eg gløymer berre av og til at grunnmuren er der.
Difor denne påminninga til meg sjølv(og andre):


When I'm worried and I can't sleep
I count my blessings instead of sheep
And I fall asleep
Counting my blessings
When my bankroll is getting small
I think of when I had none at all
And I fall asleep
Counting my blessings
I think about a nursery and I picture curly heads
And one by one I count them as they slumber in their beds
If you're worried and you can't sleep
Just count your blessings instead of sheep
And you'll fall asleep
Counting your blessings
Irving Berlin

Av og til gjer det godt å kjenne på velsigningane. Eg er lell best på bekymringane!
Finaste rosene eg fekk idag!

5 kommentarer:

  1. Vi tenkte litt likt i dag :)

    SvarSlett
  2. Så fint skrevet. Takk at du delte.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Merker at når jeg deler fra hjertet, treffer det mange!

      Slett
  3. For noen nydelige ord, sier som Helen - takk for at du delte.
    Vakre blomster også. Jeg er så glad i skårne blomster, en liten hverdagsluksus.

    Håper du har ei god helg,
    Hanne:)

    SvarSlett