tirsdag 3. april 2018

Tirsdag

Når veka startar på tirsdag, blir det ei kortare veke, forsåvidt. Men helga har vore lenger også...så det krever meir å stille om. Vi var fleire på jobb idag som snakka om tanken om "fri etter ferie", slik for å slappe av litt. Det blir vel med snakket!

Iallfall, eg har vore på jobb, gjort ting som ikkje er så bloggvenlege på obduksjonssalen, kokt litt bakteriemat og prøvd å vere klok.

Kontorpult, prega av at det er første dag etter påske.
Den er nesten tom!
Vel heime tok eg ut begge skuffene med grønnsaker, renska og kutta opp løk (den var stort sett frisk og rask) brokkoli som hadde vore heime åleine i påska og ikkje var så fristande lenger, gulrot, søtpotet, kvitløk, paprika, igrunnen det eg fann, fresa i panna, kokte med buljong, og mosa med stavmiksar. Blanda inn kokosmjølk og ein boks linser. Stekte opp pølsebitar, kjøpt til påske. Restemiddag, full av antioksidanter og godsaker, servert med brød!

Vaskemaskina er ikkje ferdig med dagens jobb, heller ikkje oppvaskmaskina, men eg skal snart unne meg litt krim, som eg ikkje rakk i påska.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker at du spiser opp maten din og flirer av den som var alene hjemme i påska!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og nå har vi spist den brokkolien som ikke var like sliten etter å ha vært hjemme alene i påska også!

      Slett