torsdag 5. april 2018

Jeg velger meg april

Påska er over, med sol og sol og sol. No har vi endeleg fått slik vær at vi har noko å klage på! Idag har det starta å snø, i rause mengder. Og no trur eg det er heilt normalt med snø i april, men at vi gløymer det, kanskje fordi påska er over? Det var tidleg påske iår, så at det snør i starten av april er vel ikkje så rart... Snø er kvitt og vakkert, (og upraktisk.)


Misforstå meg rett, eg gler meg til vår. Gjerne no snart. Vi har ein båt vi skulle hatt klar til utsett neste veke, og det krever både opphaldsvær og gjerne litt varme. Det er ikkje meldt det dei første dagane. Vegane er glatte, folk sklir rundt,
Eg vil gjerne sitte i solveggen, eg kan godt kle på meg, men sol, tekopp og lesestoff, ja takk! Det vart ikkje idag.


Påskeliljer i aprilsnø

Men eg har ved og varme klær, og ski. Så eg klarer meg vel ei stund til. Men om nokre veker, kan eg få litt vårkjensle då??
Så skal eg prøve å nyte siste del av vinteren først.

Dagens skitur. Nok snø. Lite folk ute.


Avisene er fulle av tilbud på grill, hagemøbler og lette vårsko.  Og ute er det .... snø!

Nedsnødd dame


JEG VELGER MEG APRIL
Jeg velger meg april
I den det gamle faller,
i den det ny får feste;
det volder litt rabalder,
– dog fred er ei det beste,
men at man noe vil.
Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,
– i den blir somren til!

Jeg velger meg april, sa Bjørnson, og eg vel å halde mest fast på siste del: "-i den blir somren til!" Det blir nok iår også...
Men kanskje ikkje i kveld.

Det snør utanfor stoveglaset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar