søndag 22. april 2018

Søndag kveld

Søndagskveldane er sånn både og. Det er slutten på helga, og mentalt starten på neste veke. I morgon tidleg er det full rulle igjen, og hodet har byrja jobbe...

Glimt får helga. Eg møtte våren!

Eg har hatt langhelg, vore i Romsdalen, rekt både det eine og det andre. Då er det veldig godt å kome heim, tømme bagen, starte ei vaskemaskin, ta ei treningsøkt +++, men eg slappar ikkje heilt av lenger, måndag morgon lurer i bakhodet. Eg har betalt ein bunke regningar, avbestilt bokklubbøker, lese mail, prøvd å kome litt ajour. Bladd gjennom avisene, sortert innhaldet i postkassa, mest reklame, hatt kontakt med både musikaren og ingeniørstudenten.

No skal eg lese litt og vente på at tørketrommelen blir ferdig, så blir det plutseleg natt!

Har du det slik på søndag kveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar