søndag 8. april 2018

Veke 14


På måndag avslutta vi påskeferien og reiste heim til Trondheim. Eg tok ingen bilder, viser det seg. Så dette glimtet frå 1.påskedag og det ekte påskefjellet får duge!


Tirsdag var litt blåmåndag. Tilbake til jobb og rutiner og pc og bakteriar. 
Men kontorpulten var enno ryddig! 


 Onsdag viste seg å ha ein fin solnedgang!


På torsdag snødde det. Og det snødde endå meir etterpå. 
Det vart ikkje til at eg sette meg på terrassen.


Fredag var fri. Og ski. Og på kvelden var vi på Fagn. Vi åt 18 rettar. Vart rett gode og mette.  (og litt blakke, men det var det verdt!) Matkunst med god smak! Og det var jo litt artig at akkurat den dagen vi var der sto det anmeldelse i VG


Kylling med aspargessaus og asparges med blomster

På laurdag åt eg rugbrød til frukost. Frå Fagn med smør laga på fermentert fløte (ikkje spør, dette kan eg ingen ting om!) For Fagn sender med deg eit lite brød og litt smør som du kan ete til frukost dagen etter! Etterpå vaska eg vindu. Det vart veldig mykje betre enn det var!


På søndag var det ikkje igjen brød frå laurdagen, men eg hadde havrekjeks med tranebær og nøtter som eg åt til tekoppen min, medan eg las bok! 


1 kommentar:

  1. Hverdagen er og blir best, men deilig med ferier innimellom så man virkelig kan ha laaaaaaange dager!

    SvarSlett