søndag 8. april 2018

Sko!

Ryktet vil ha det til at eg er glad i sko. Ryktet snakkar sant!
Men det er veldig lenge sidan eg har blogga om sko. Det må vi gjere noko med.

Ute smeltar snøen. Eg har gått mine første turar med joggesko, det er som å gå barfot etter ein lang vinter med tunge sko! Eg må berre passe meg litt for is og slaps og skitvatn i gata vår, som stadig får nye hol og humpar og grøfter i vårløysinga, så eg ikkje blir våt og skitten.

I vinter har eg brukt desse skoa mykje. Litt vemodig idag, då eg byrja lure på om det var siste skitur for sesongen.... Satsar på at eg rekk nokre til, det er iallfall nok snø. Det er programmet mitt som er fullt. Trur dette må vere eit av mine beste skokjøp. Eg har brukt dei mange gonger i vinter, og eg har ikkje eit gnagsår, til forskjell frå forrige skiskoa eg hadde, med gnagsår frå desember til mars.


Rett før påske kjøpte eg desse skoa. Det var ein rest får nyttårssalget, og då er gjerne rabatten stor i håp om å tømme lageret. Flaks for meg at det eine paret som sto igjen var i min storleik. Eg trur heilt klart desse skal bli brukt, når det berre tørkar opp ute... (Eg er veldig usikker på fargen på desse. Alt etter lyset er dei brune, lilla eller mørk grå.)




Dei brune skoa kjøpte eg i haust, akkurat i tide til at snøen kom (og eg ikkje fekk brukt dei) No står dei klare, langt framme, og ventar på lettare vær. Eg gler meg!!!



Dei orange joggeskoa er nyvaska, klar til bruk! Og alle dei andre skoa mine, til ulikt bruk, terrengsko, piggsko, joggesko, sandalar+++, dei står klare og ventar på vår og sommar saman med meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar