tirsdag 13. desember 2016

Luciadagen

Eg har ikkje tenkt å gå så veldig inn i debatten, sjølv om eg ser den går både her og der. Eg er såpass enkel at eg tenkjer at Lucia, dersom vi skal halde oss til tradisjonen og historia, er ei jente. Og det finns stjernegutar og terner, så det er roller for fleire. Dersom Lucia-rolla skal vere ein slags premie er eg mot, men eg syns godt det kan vere ei jente. Eg har aldri fått vere Lucia, det var ganske trist då eg var lita!


Og det å velge rett Lucia er ikkje spøk, berre sjå her i denne sangen av Ingrid Bjørnov:


Ok, Lucia-dagen er her. Kan ikkje hoppe over det. Eg møtte eit Luciatog med studentar i kantina idag, Veldig skuffa over at dei ikkje sang, men hadde sang på mobiltelefon... Pluss for at dei tross alt stilte opp.
Eg greidde så vidt å fange dei på veg inn til undervisning.
Med store barn, må ein ty til nye løysingar for å få Lucia-stemning. (Det finns ikkje ein einaste foreldrefrukost,verken på videregåande eller i militæret, viser det seg.) Heldigvis hadde gode kollegaer baka lussekattar som vart servert i lunsjen idag, det var stas! 
Ein annan stemningsskapar er desse Luciatoga som eg har samla over tid, dei må fram den 13.desember (og eg er open for fleire, om det skulle dukke opp!). Desse små figurane skaper glede og stemning.
Desse er ca 4 cm høge, og har no flytta inn i julekrybba.
Skeptiske røster i heimen meiner dei ikkje høyrer heime der.
Eg seier berre "Pøh" 
Desse er litt større og vart kjøpt i glede over ein
bilreperasjon som ikkje vart så dyr som frykta for
nokre år sidan. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar