fredag 2. desember 2016

2.desember

Idag snør det! Det er fredag, eg har gått tur i skogen i delvis djupsnø(alt er realativt) det var skikkeleg julekortstemning med tung snø på trea. Det gjeld å nyte det så lenge det varer! (og minna sitt nok eit par dagar i låra mine... å gå i snø er tungt) Etterpå har eg laga chili con carne med elg. Må prøve å ete litt plass til julebakst i frysaren! Det er skikkeleg helgestemning i huset!

Kunne like godt valt ski!

Blåtime i skogen.
No drikk eg adventste, med vaniljesmak medan eg bloggar.

Dagens adventsglimt er frå stallen. Engelen er på plass, og eit lite lam som nok bur der fast. Av og til er det enkle det beste, og sjølve krybba er laga i ei fart av to listebitar snekra saman av mor sjølv for mange år sidan! Så lima eg litt fliser på taket og ei stjerne i toppen. Vips, så hadde vi ein stall! Og sjølv om den var meint å vere midlertidig, har den vorte eit fast innslag!

(bildekvvaliteten er litt påvirka av mangelen
på dagslys no i desember

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar