søndag 15. november 2015

Leselogg haust 2015

Eg har ikkje vore flink å halde i gang leseloggen min. Eg les masse, men gløymer å skrive det ned... Men idag skal eg prøve å gje deg nokre lesetips!

I går var eg i selskap, og vi byrja snakka om bøker(takk, Bente!) Eg kom på så mange gode bøker eg har lese, og bøker eg har på lista mi over "ting å lese". Eg fekk forresten ei godt tips, kjenner du nokon som les masse, så be om topp10-lista deira når dei spør kva du ønskjer deg. Det finns så mange gode bøker der ute som ein aldri vil oppdage sjølv!

Kva har eg lese i haust?

  • "Det vokser ett tre i Brooklyn" Betty Smith Ei utruleg fin oppvekstskildring frå New York på starten av 1900talet. Godt språk, det var slik at eg hadde lyst å merke av enkelte setningar, fordi dei var så gode. Eg måtte lese sakte for å glede meg over språket :) I tillegg ei historie som fangar deg. Eg har anbefalt boka vidare, og dei som har lese den, er einig med meg! Les! (eg har skrive om denne boka før, men den fortener meir framsnakk!)
  • "Historia om det nye namnet" og "The story of the lost child" Elena Ferrante Bok 2 er ferdig lest, og eg er igang med bok 3. Eg likte godt bok 1, men vart endå meir fanga av bok 2, så eg klarer ikkje vente til bok 3 kjem på norsk, og les den på engelsk... Må vere eit godt tegn? Historia om dei to venninnene frå Napoli utviklar seg, jentene blir eldre, liva tek ulik retning. Tradisjonar, arv, skjebnar, valg, bøkene har alt!
  • "De usynlige" Roy Jacobsen Ei bok eg hadde høyrt mykje skryt av, men som ikkje hadde fanga meg. Så fann eg den på salg, og den vart med heim. Den er bra! Ei historie om eit liv på ei øy, om fattigdom, armod, småkårsfolk. Men også om pågangsmot, vilje, styrke, kunnskap. Les! 
  • "Sju dagar i august" Brit Bildøen Ei veke i august, kor mykje kan skje? Mykje! Sorg, sakn, kjærleik, tvil, valg... Ei veldig "tett" bok, ikkje mykje ytre handling, men ei bok som fanga meg.
  • "Fugletribenalet" Agnes Ravatn Krim? Triller? Tragikomisk? Eg veit sanneleg ikkje! Ei historie om eit liv som plutseleg måtte ta ei ny vending. Overrsakingar rundt kvar ein sving. Heller ikkje så mykje ytre handling, men kven har ikkje tenkt mykje og latt seg dra med av fantasien...
  • "Jernblod" Liza Marklund Krim. Du får det du ventar. Siste bok om Annika Bengtzon, samlar mange trådar. 
  • "Norsk sokkel" Heidi Linde Eg likar bøkene til Heidi Linde, også denne. Mange historier som hang saman, på tidvis svært overraskande måtar! Underfundig, humor og alvor.
  • "Agaat" Marlene van Nieker To kvinner i SørAfrika. Ei kvit og ei farga kvinne. Ei som er sjefen og sm har prøvd å forme den andre. Har ho klart det? Urettferd og skeivt! Ei slags oppsummering av livet dei har hatt saman. Denne er eg ikkje ferdig med, den er ikkje av dei mest lettleste, men engasjerande.

På leseslista: 
  • "Bror din på prærien" Edvart Hoem
  • "Hvitt hav" Roy Jacobsen
  • eg skal lese meir dikt! Og har fleire diktbøker på "lista", som må skaffast! Anbefalar å 
Har du ei bok eller tre å foreslå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar