mandag 2. november 2015

Ting eg har lyst å gjere i november

Kvart år kjem november. Haustferien er over, det er lenge til jul, det er mørkt ute, det regnar... Eg har dei siste åra planlagt novemer, slik at eg kan nyte også den månaden! Litt fordi eg likar advent og jul så godt, har eg tidlegare starta advent og jul altfor tidleg. Dei siste åra har eg klart å vere bevist på dette, og det har vore fint!
Så kva skal eg bruke november til?
  • Bake brød og bollar. Det er så godt og det tek ikkje så lang tid, når eg har bestemt meg. 
  • lage dessert på søndagane. Dessert er ikkje kvardagsmat, men eit lyspunkt. Det er mykje å velge mellom, frå enkel is til eplekake eller fromasj eller.... nam!
  • gå endå meir tur i skogen. No viser forskning at «naturen «sletter» bekymringer», og det har eg vist lenge! Det siste året har eg traska masse i skogen, det er godt for kroppen, ryggen, hørselen+++ Det ligg igjen både kilo og bekmringar i motbakkane der eg har gått!  http://www.norskfriluftsliv.no/naturen-sletter-bekymringer/ Utnytte dagslyset så langt det går, så gjer det ikkje så mykje om kveldane er mørke.
  • lage middagsliste igjen, det er mykje kjekkare på ettermiddagane når eg veit kva eg skal lage. Meir variert blir det og. Og då passar det å starte med stor helgehandel igjen også.
  • plukke granbar og mose til adventskrans. Det kan eg ta på ein eller fleire av skogturane mine.
  • lage julegåvelister. Med stor, fin familie er det mange å huske på, og det er mykje enklare å finne gode idear når ein sitt i sofaen og ikkje spring rundt i butikkane med høg puls.
  • ha besøk av junior som har ei friveke i november, feire ein 60årsdag, gå på julemesse, feire 75årsdag. Fine sosiale treffstader!
  • tenne masse levande lys! Inne og ute. Fyre i omnen og sjå inn i flammane.
  • Ete klementin. Fylle på med frisk frukt og grønsaker, det trengs i haustmørket.
  • gå på kafe, ta med bok og drikke te. Gjerne åleine, men eg kan godt få selskap!
  • lage middag som tek lang tid, i helga vart det chili con carne. Skikkeleg hot, passa godt i grått regnvær. Eg bakte eltefritt brød til, så det var skikkeleg saktemat. Til helga skal vi ha lammelår, trur eg, eller lammefrikasse, sidan det er farsdag og mannen syns det er så godt.
Det vart 11 punkt, kanskje det kan inspirere deg også? 
Dette er mitt prosjekt, eg forstår at det ikkje passar for alle. Men eg tenkjer at alle har godt av å vere tilstades i livet, der du er no!
 
Slik var det i skogen i dag. Mørk himmel, vind og mild luft.

1 kommentar:

  1. Jeg tror at ved å skrive ned, tenke litt ekstra, så setter man enda mer fokus på det man vil oppnå. Jeg synes det var en knallfin liste!

    SvarSlett