onsdag 3. oktober 2018

Oktober!?

Eg var ikkje førebudd på at september skulle vere så kort. Eller gå så fort. På måndag var det plutseleg oktober. Eg måtte konsentrere meg for å skrive rett månad. 
Men ok da, så er det oktober, det er haust. Haustregn, haustkveldar som blir tidleg mørke, haustluft som er klår og kald(når det ikkje regnar)

Og haustfarger. Det er ikkje det verste!



(Og så prøvar eg å utsette å tenkje på at om 2 månader er det advent og fullt julekjør, og kva skal eg gå for som julegåvetema iår?!)

3 kommentarer:

  1. Jeg forbereder advent ved å strikke julegaver nå. Håper at jeg i desembr kan kose meg med alt annet enn å stresse rundt for å bli ferdig :D Men, ja, alt går fortere om dagen :D

    SvarSlett
  2. Litt for mange på lista mi til at jeg kan strikke, derfor pleier jeg ha ett slags tema rundt julegavene. Det gjelder å finne årets tema!
    Det er heldigvis både oktober og november igjen!

    SvarSlett
  3. Høstfargene er så nydelige!!!

    SvarSlett