torsdag 25. oktober 2018

Fridag

Dagens ambisjon var å ta bilder frå dagens ulike aktiviteter. Dagens plan utgjekk då eg kom på at eg hadde ete opp frukosten utan å ta bilde.

Opp av senga og brette kroppen sakte ut, lage havregynsgraut og brygge te. Fyre i omnen, høyre radio og sjå ut på regn og sludd og delvis snø. Slik starta dagen. Sidan eg hadde frisørtime ganske midt på dag, måtte eg tidleg på tur om det skulle bli. Det vart tur. Sakte, i ein stille skog eg hadde nesten heilt for meg sjølv. Det er ei stund til det er skiføre, men det er noko med lyd og lukter i skogen når det har kome snø. Det er stillare og mjukare!



Etter lunsj var det frisør. Luksustid! Massasjestol og hårvask. God tid til å sitte og lese gamle ukeblader.

Etterpå har dagen gått, med litt pusling her og der. Klesvask, rydding. Eg har pakka ned sandalar og andre sommarsko og sett dei på loftet. Fann ei vinterjakke eg ikkje huska...truleg fordi den vart kjøpt på salg etter vinteren. No fann eg den og den er tatt med ned i varmen.


 Det er ikkje mykje meir enn ein månad sidan vi var i Italia, 30 gr og livet besto av frukost på fortauskafe! Det er forresten ikkje meir enn 2 månader til 1.juledag...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar