lørdag 27. oktober 2018

Min fredag

Min fredag starta tidleg. Det var mørkt på soverommet, og eg lurte litt på om det kanskje kunne vere laurdag? Det var ikkje det nei.


Never change a winning team, er det noko som heiter. Til frukost er det havregraut med kanel og tranebær som tel, og ein kopp te. Lett å lage, lett å ete og eg kan bla i dagens aviser før det er ut i mørket.


Jobb. Det er heldigvis nokre rutiner som må gjerast først. Ta fram og sortere bakterieskåler, også kjent som petriskåler. Finne fram papir og linjal og tabellar. Småprate litt. Men så er det alvor. Kva finn vi her? Og kva betyr det? Nokre dagar er det plankekjøring, andre dagar -som igår- var det mykje hjernetrim og leiting i litteratur. Blir litt klokare kvar dag!



Pauser må ein ha. Lunsjen vart ikkje avbilda, men gulrot og cola tidleg på dag, og sjokolade klokka to. Sjokolade fordi det var fredag, det er ikkje vanleg! Men du verda så godt! Og motiverande før ein skal gjere siste innspurt før helga.


Kontorutsikta. Ikkje let tå sjå her, men på andre sida av fjorden skein sol! Lukke! 2 minutt etterpå pøsregna det, akkurat til eg skulle gå ti bilen...


Kontorplante. Fredslilje, lever på rein trass, trur eg, og kalde skvettar med te. Og når den ligg heilt flat, får den vatn. den forstår det er harde kår, og har klora seg fast i 4 år!


Kø på tur heim. Og regn. Eg står og ventar på grønt lys, eni, eg tek ikkje bilder i fart!


Vel heime var det ein ting å gjere: fyre i omnen!


Plukka med meg årets siste stemor frå hagen. Den har sådd seg sjøl i ei krukke. Det var i siste liten, for i dag tidleg var det frost og dei eg ikkje plukka inn var døde.


Og omsider kom mannen heim frå jobb, det var lang dag på han igår. Det vart elgkalv med potetskiver og grønsaker. Ein roleg kveld i sofaen, fredag er på mange måtar vekas høgdepunkt!

2 kommentarer:

  1. Elgkalv og petriskåler, du vet hvilken blogg du er i da! Jeg elsker dagene dine!

    SvarSlett