mandag 24. oktober 2016

Vekestart veke 43

Hei til alle saman! Eg reknar nesten med det er nokon nye som les dette, etter alle som har vore innom på forrige innlegg, om hørsel og slikt. No er det tilbake til meir vanlege innlegg, ikkje fullt så personleg og mykje meir kvardagsleg.
Du skal få eit dikt, nokre glimt frå helga mi og bilder, alltid bilder frå tur!

I helga skulle vi rydde og ordne til vinteren. Pakke hagemøblar og rake lauv. Men altså, plutseleg var det mogleg med ein ekstra jaktdag for jegeren, og i det fine haustveret var det ikkje så mykje å lure på. (Og når resultatet vart ein elg og mat til vinteren, skal vi vel ikkje klage) Og altså, når det er fint ver, er det fint i marka, og eg fekk med meg konsert med junior på dagtid, samt å drive ein del kontrabass-transport. Kontrabass er eit litt vanskeleg instrument både å bære langt og ta bussen med... På laurdagskvelden vart det kafe og ballettforestilling med ei venninne , då gjer det ikkje så mykje at hagemøblane framleis står ute. Det er fint ver og det kjem nye dagar med tid til å rydde! Enkelte ting står seg...på godt og vondt!
Ryddelista inneheld i tillegg tømme kompostbingen, vaske vindu og pakke vekk det siste frå båten. den lista blit liksom aldri tom!


Eg må nok lese og lære litt meir om ballett for å nyte det fullt ut. Men at dei var flinke er utan tvil sant, eg vart mektig imponert! Då primaballerina dansa "Svanens død" vart eg nesten rørt til tårar, det er noko av det vakraste eg har sett!

Vekas dikt, eller sitat, handlar om noko eg gjer så ofte eg kan: GÅ!

Tap for all del ikke lysten til å gå! Jeg går meg til det daglige velbefinnende hver dag,
og fra enhver sykdom.
Jeg går meg til mine beste tanker,
og jeg kjenner at ikke en tanke er så tung at jeg ikke kan gå fra den.
Når man slik fortsetter å gå,
så går det nok.

Søren Kierkegaard (1813-1855)
Barfrost

Det er berre å nyte, og la tankane flyge


Hausten altså



Lite slår gleda ved å gå! Kjensla av å bruke kroppen, bli sliten. Ha tid til å tenke, lukte , lytte. At eg går meg frå sjukdom, er nok ikkje sant, men eg går ikkje på meg meir sjukdom. Eg går iallfall av meg tunge tankar, eg fører lange samtalar med meg sjølv, resonerar og vrir på problem. Går av meg frustrasjon og går på meg eit smil!

Ha ei god veke, og god tur!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    Og jeg som deg går av meg gruff og på meg smil. God deal, spør du meg, for alle parter!!!

    SvarSlett
  2. Godt sagt "At eg går meg frå sjukdom, er nok ikkje sant, men eg går ikkje på meg meir sjukdom."

    Fint høstbilde av frosten på gresset.

    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett