mandag 21. desember 2015

Vekestart veke 52

Nesten jul- 4 tente lys i går. Eldsteson heime på juleferie. Yngsteson har starta på juleferie. Liv i huset til uvante tider. Baking og vasking for det meste unnagjort. Handling stort sett ferdig. Nesten i mål med gåver. Juletreet innkjøpt. Julekaker vi har fått, kjøpt på julemesse, bakt åleine og saman med andre. Kvite damaskdukar heng nystrøkne på trappegelenderet. Det blir heilt sikkert jul her i huset! Men det er dagar igjen til julefreden skal senke seg.

Sommarfuglar i magen likevel i kveld, ikkje for julegåver og andre juleting. Men for nerverotsblokkade av isjasnerve i morgon. Kom litt brått på at eg skulle få time før jul. Passar litt dårleg rett før jul. Men alt for å finne ut om noko kan gjerast med ryggen for å få den betre! Helst litt fort...

I postkassa ligg det, i tillegg til julebrev og reklame for uendeleg mykje eg ikkje treng til jul, stadig brev frå NAV. Har tenkt meg om. Eg er veldig glad NAV finst. Eg skulle berre så gjerne ikkje trengt å bruke tenestene deira! Det kostar for sjølvbilete og humør å søke og bli vurdert. Heldigvis trur begge partar at det berre er forbigåande at eg treng dei.




Og straks er det jul!


Idag snur sola(jada, den snur ikkje, slik på eigentleg) Men den varta opp med gullskyer og fantastisk solnedgang idag! Og eg seier som pappa alltid seier; "eg ser dagen har vorte lenger allereie" Hurra for optimistane blant oss!
Tomatsild! Veldig godt. No skal eg slutte å lage, og
starte å ete av alt det gode vi har i hus!
Og vekas vers må bli fjerde vers av adventssangen vi syng når vi tenner lys på søndagane:

No tenner vi det fjerde lys,
og natta vert til dag.
Vi ventar på ein Fresarmann
for alle folkeslag!

Og heldige meg som har ein kontornisse!

6 kommentarer:

  1. Det er mye som skjer i førjulstida, og jeg krysser fingrene for at det går fint for deg :)
    Ønsker deg ei riktig god jul!
    Siri

    SvarSlett
  2. Så fint skreve!

    Lukke til på sjukehuset :-)

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg - GOD JUL ønskes deg og dine ❥
    Varm klem far Charlotte

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine oppdateringer både her og der i jula. Stor klem!

    SvarSlett