mandag 22. juni 2015

Vekestart veke 26

Å, måndag igjen. Idag er det sol så langt eg ser! (eller det byrjar skye over, men kva gjer vel det?) Eg er litt solbrent, varm og god i kroppen. Eg har sitte ute i ein god stol og lese ei lettlest og hyggeleg bok. Eg har drukke litervis med iste og vatn, kjent svetten renne. Etterlengta!
Det har vore godt vær heile helga, vi har grilla, ete brunsj ute, funne fram parasollen, rett og slett kosa oss! Det er slike dagar eg legg i minneboka til haust og vinter og brukar for å fylle batteria når det blir kaldt!

Eg må ha solhatt! Kjenner meg litt som ei gammal
tante, men det er godt med solskjerming.

Grill i sol!

Nakne tær i graset! Det er sommar!


Så eit lite dikt. Er du som meg, er det ikkje same kva pute som ventar på deg. Den rette er god, hotellputer kan vere for tjukke, gjesteputer kan vere klumpete(iallfall her hos oss, må eg innrømme) No har eg ei veldig god pute, passe fast, passe stor, MI pute!

Hvem er det som venter på deg
uansett hva du har gjort
uansett hva du har sagt
mykere enn du hadde tenkt
bedre enn du kunne huske?

Puten din
I det slitte gamle trekket
et eneste stort kinn
av omfavnelse

Gro Dahle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar