tirsdag 9. juni 2015

Vekestart veke 24

Av og til er det vanskeleg å kome på nokre gode ord til vekestarten. Ikkje fordi dei ikkje finns, men ofte fordi eg ikkje klarer velge eller fordi eg vil ha noko som passer til livet, årstida, verda eller noko anna liknande og enkelt…
Idag blir det eit dikt av Stein Mehren er 80 år iår, og eg har høyrt nokre program på NRK P2 om han og dikta hans i vår. Han er verkeleg ein produktiv diktar!

Jeg holder ditt hode
i mine hender, som du holder
mitt hjerte i din ømhet
slik allting holder og blir
holdt av noe annet enn seg selv
Slik havet løfter en sten
til sine strender, slik treet
holder høstens modne frukter, slik
kloden løftes gjennom kloders rom
Slik holdes vi begge av noe og løftes
dit gåte holder gåte i sin hånd
Stein Mehren


Håpar du, som eg, har nokon som held hjartet ditt, og som du held hodet til, slik i overført betydning!
Ha ei strålande veke!

2 kommentarer:

  1. En strålende uke til deg også! og nok et fint dikt:)
    Får meg til å tenke på samboeren som kom hjem med 16 fisk i går etter ett døgn borte og jeg kjenner så tydelig at det er han som holder hjertet mitt!:)
    dagene flyter stille av sted, men har knapt tid til å blogge om dagen, jeg vet ikke hva jeg er så opptatt med, men det er sommeren.. det er vel grunn god nok.
    Ha en flott uke og sommer inntil videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dagane flyg ofte, utan at ein kan seie kvar dei blir av. Sommaren er grunn god nok!

      Slett