onsdag 18. juni 2014

Vekestart veke 25

Beklager, beklager, men dagane går før eg får sukk for meg, og bloggen står langt ned på to-do-lista. Eg har fleire innlegg eg kan skrive, om afternoon tea og strikking og andre ting, men eg rekk det ikkje! Sukk!
Miniatyrvottar

Eg lovar å skrive om verdens beste teaparty, om nye venskap og om strikkekveld.  Men no kjem vekas dikt:

Dager setter spor
små hendelser får mer tyngde,
eller det alminnelige
Hver dag vokser og blir mindre,
noen døgn huker seg fast i minnet
andre slettes for alltid
Et ord i forbifarten overlever
en dag, kanskje tre

Truls Horvei

Idag er ein slik dag som "huker seg fast i minnet". Vi har vore på vitnemålsutdeling på ungdomsskulen med minstemann. Ein milepæl, ei etappe tilbakelagt. No har vi ikkje lenger barn i grunnskulen, sukk.  Vi har ete rabarbrapai(det var det einaste eg rakk lage, for den kan serverast varm) og andre kaker, sett film frå alle tre åra på ungdomsskulen, skratta over kor små dei var, kor store dei er. Vi har høyrt talar, sett kjekk ungdom i sin finaste stas. Eg har vore uendeleg og nesten upassande stolt over junior og resten av musikkgruppa som hadde øvd inn "Bohemian Rhapsody". Vi har klappa etter høgtideleg overrekking av vitnemål og for den flotte ungdommen. Og snakka med andre foreldre som heller ikkje forstår kvar åra har vorte av!

Dei fleste dagane er som andre, så det er fint med dei som skiller seg ut!
Håpar du får minnerike dagar i sommar!
Norske jordbær, dei hukar seg fast  minnet!

Rabarbrapai i produksjon, smaken av sommar og barndom!


3 kommentarer:

  1. Slike dager er gull:) Jeg kjenner også at dagene flyr litt her og rekker ikke blogge så mye, selv om man har mye på hjertet. Jeg ble litt nysgjerrig på disse miniatyrvottene dine?! Så søte! hvem skal ha dem?

    SvarSlett
  2. Vottene skal mn nevø ha med til USA, dit han skal på leir, som gave til de han treffer :)

    SvarSlett
  3. Kjenner på den følelsen av stolthet, husker da jenta mi gikk ut fra ungdomsskolen - det var rart. Vi har et år igjen før grunnskoledagene er et tilbakelagt kapittel, men plutselig er det over. Tiden går fort... Rabarbrapai er utrolig godt og jeg er sikker på det var mange som satte pris på at det var det du rakk å lage;)

    Ha gode sommerdager,
    varm klem:)

    SvarSlett