onsdag 4. juni 2014

Stakkars meg! (vekestart veke 23)


Venteromslek

Av og til, av og til, berre sjeldan, naturlegvis, syns eg synd i meg sjølv! Sånn skikkeleg!
Idag er ein slik dag! Eg furtar i sofaen etter å ha fått beskjed om å gå minst mogeleg ei veke framover, og det passar særdeles dårleg, eg som er inne i ein brukbar driv med å bevege meg meir kvar dag. Eg har fått ei sprøyte som var så vond at eg har bitemerke i hånda enno, fleire timar etter at det skjedde. Den "snille" fysioterapeuten som var der, syns eg var tapper, men det var før han såg bitemerka… Eg satsar knallhardt på at "vondt skal vondt fordrive", for dette bør jammen ikkje vere forgjeves. Det tvingar seg fram ein sofakveld med tv. Det kan forsåvidt vere greit nok, eg huskar ikkje sist eg såg tv, og det finns sikkert nokre opptak å kikke gjennom.

Då er eg ferdig med å klage(trur eg) :)

Kjøkkenhagen 
Solnedgang



Veret i Trøndelag har vore nydeleg dei siste dagane! Det har vore uteliv, grilling, middag på terassen, seine kveldar, solnedgang, varmt soverom. Eg har måtte vatne kjøkkenhagen kvar kveld, for der er det tørste småplanter som vekst i rekordfart i varmen. I kveld har eg hatt ruccolasalat på brødet, frå eigen hage, snakk om luksus!
Døgnrytma blir så som så, for både foreldre og tenåringar, når tenåringane går mot avslutning på skuleåret. Eksamen delvis er overstått og det er lite å fylle dagane med på skulen. Det er seinare start og lett program, med basketballturnering og grilling blanda med rydding og standpunktkarakterar. Eg let meg påvirke av det same, og det gode veret og alt lyset kan forvirre alle, men eg har samme kjøret på dagtid og nyt å sove litt i sola!

Vekas dikt seier litt om det same, og om det brå skiftet vi ikkje er førebudd på.


Eg drøymer meg burt



Eg drøymer meg burt
her i utslåtta,
i lundar av bjønnkjeks

og burkn.
Kring sylvbunke-duskane

sviv fivreld
vakrare enn

paradisfuglar,
eg er barn att

og burte og

eitt

med angande gras

og siglande

skyer -

Til ein rå vind

skjek

ei einsleg
kongsfure

av ein einstape

og migemaur

kryp

under kledi.

Olav H. Hauge

6 kommentarer:

  1. Vil bare sende deg en god-bedrings-klem og si at jeg håper det bedrer seg raskt..! :) Ei uke er kort tid i den store sammenhengen, men det er helt klart lov å synes synd på seg selv innimellom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk! Eg skal vel greie ei veke, har vore lenka til sofaen lenger enn det før, men vart så innmari skuffa!! Og upraktisk er det…bortsett frå at junior nr 2 laga i dag og tømte oppvaskmaskina på eige initiativ idag, då han såg kor dårleg mor var.

      Slett
  2. Du får sette deg godt til rette med en haug av hageblader, planlegge og suge til deg inspirasjon;) det pleier jeg å gjøre.. (bare med interiørblader da)...:) Her er det også avslutninger på tapetet om dagen, epoker som blir avsluttet både på videregående og i barnehagen. Alle skal videre og det er både godt og vemodig for enkelte! Alle gleder seg til en sommer med annerledeshet i hverdagen, litt andre leggetider, late morgener, bading og kanskje en ferietur...vi vet ikke helt hva det blir til ennå, pusser opp huset og det tar både penger og tid så vi får ser;) Ha en flott pinsehelg og kos deg så godt du kan! God Bedring;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir mye aviser og bøker og data, og lite tv. Fort gjort å gå mer enn man hadde planlagt, skal jo bare… ;) Men foten sier i fra, og den er mye bedre med en gang den får ro! Men det krever sin kvinne å vere så tålmodig!

      Slett
  3. Håper du har det bedre nå, kanskje har du funnet noe på tv som fenga? Og så vet jeg jo at du har fått noen fine dager i det deilige sommerværet som har kommet, hjelper på det og vil jeg tro:)
    Ha ei fortsatt god pinse og nedtelling til skuleslutt (for de som har det), vi har rolige dager denne pinsa og i dag lurer jeg litt på å få gjort unna litt husarbeide. Men blogging først;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk! Humøret kom seg etter ganske kort tid, for smertene avtok når eg skrudde tempoet ned, og det var motivasjon!! Har testa ut sykling, og det tåler foten finfint! Tv har det blitt lite av, men det er erstattet av lesing ute i sola. Skriver litt om pinsa som kommer på bloggen i løpet av kvelden, den ble ikke som planlagt...

      Slett