mandag 10. september 2018

Alt eg ikkje gjorde på fredag...


...gjorde ikkje seg sjøl i løpet av helga. Så idag har eg
  • bakt boller (til besøk i morgon)
  • vaska kjøkkenvifta
  • vaska badet
  • funne fram kubbelys til kveldskos. Kveldane er mørke og det regnar ute, det luktar haust. Men det er mystisk varmt til å vere september.
  • betalt rekningar, før fristen.
  • skrive handleliste til i morgon.
  • bretta veldig mykje reine klær. Så mange at eg let dei siste få ligge litt til modning, dei kan eg brette ein annan dag.
  • lagt utesofaputene til tørk, for dei låg ute. I regnet.

I tillegg byrja mannen på vedstabling. For vi er førebudd på ein lang og kald vinter, og har masse ved! 
Og eg sov middag! Det aller klokaste valet eg har gjort i dag. Eg hadde aldri vaska kjøkkenvifta dersom eg ikkje fekk sove litt først. Så då får det vere at det ikkje vart den trimturen eg hadde tenkt. Eg må ha att noko å gjere i morgon også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar