tirsdag 19. juni 2018

Veke 25

Tirsdag. Ute bles det "hauststorm", det er kanskje normalt det når sommaren var i mai? Eller altså, eg er optimist og reknar med at om eit par veker, når eg startar ferien, blir det sol og varme igjen. Men det bles litt mykje no... Regnet derimot, det er bra, så slepp eg vatne kjøkkenhagen så ofte.

Sist veke? Gjekk fort som vanleg. Nokre glimt og eit høgdepunkt følger!


Eg starta veke bra, og på måndag var dette matpakka. Det gjeld å ha med seg noko godt på jobb, til å småete på innimellom (men aldri på laben altså!)


Kva gjer eg eigentleg på jobb? På tirsdag tok vi iallfall resistensundersøking av ein streptokokk. Bakterien er det grå "teppet", og det kvite er små lappar med ulike antibiotika. Når bakterien ikkje kjem bort til antibiotikalappen, tyder det på at antibiotikaen tek livet av bakterien (enkelt forklart)


Onsdag kjøpte eg ny koffert. Lenge planlagt, eg berre venta på salg. Onsdag hadde eg ikkje bil, men det er ikkje så langt til næraste koffertbutikk, så eg tok den på sykkelen! Og har sjeldan fått så mange som har snudd seg etter meg og sykkelen. Eg burde kanskje friske opp blomstrane på sykkelkorga mi snart?

Torsdag var det sommarfest på jobb. Med reker og dill! 


Fredag reiste vi! På tur, berre mannen og eg. For å feire gode vener i Drammen. Ei overnatting på vegen og ein liten kvedlstur ved hotellet ved inngangen til Rondane. Nydeleg lys, og den kalde vinden er ikkje med på bildet.



 Vekas høgdepunkt var turen på laurdag morgon. Rett frå hotellfrukost og ut i naturen. Sola skein, gauken gol høgt av glede, og vi fann oss fleire små toppar vi rakk innom før vi måtte sette oss i bilen og kjøre. Det var SÅ fint! Og så godt å gå ute før ein lang biltur. Vi hadde fjellet for oss sjøl, og den utsikta er det verdt å få med seg.


Etter triveleg vennelag laurdag kveld, fin hotellfrukost og lunsj hos svigerinne, sette vi oss i bilen. "Det ser litt grått ut der framme", var vi einige i. Vi hadde rett, det byrja å bøtte ned! Det var berre å kjøre sakte og forsiktig, og etterkvart hadde vi regnet og gråværet berre i spegelen. 

Av ting som ikkje vart med, kan vi nemne at

  • "Den store styrkeprøven", sykkelritt frå Trondheim til Oslo gjekk i Gudbrandsdalen saman med oss på laurdag. Vi hadde heldigvis oppdaga det, og strarta ganske tidleg, men eit par "hjertet-i-halsen"-opplevingar vart det. 
  • mannen må legge seg i hardtrening med sverd før ferien og møte med unge nevøar, han vart nedskjempa under søndagslunsjen.
  • vi gjekk tur på elvepromenaden i Drammen, og eg fekk vist mannen kvar eg har vore på kurs der, samt at han oppdaga ein skulptur med lydoverføring frå ei bru(og dette har eg aldri sett/høyrt før)
  • kjøkkenhagen snart må bloggast om, det er masse salat og snart jordbær, trur eg. Iallfall nok spinat til å ha ved sidan av laksen til middag idag.
  • vi er ikkje halvvegs i juni sine mange feiringar a fine folk vi kjenner. Snart er vi på tur igjen!


1 kommentar: