tirsdag 17. oktober 2017

Sesongslutt

Sist veke var det på tide å få båten på land. Det høyrtest så enkelt ut, syns eg, når folk snakka om det før. Eller, det eg eigentleg tenkte, medan eg nikka interessert, var "skrekk og gru, så glad eg slepp!" I fjor låg eg søvnlaus dei siste nettene før alt skulle gjerast, eg var nervøs og hadde lite oversikt! Iår tok eg lettare på det! Men fort gjort er det ikkje...

Alle desse, og fleire, ligg klar for vinteropplag.

Onsdag var vi og lånte hengar og henta båtkrybba* vi skulle låne. Torsdag flytta mann og son båten 18 nm til vinterlagerplassen. I regn. Lite vind, så det var visst mest motor. Fredag sette vi opp båtkrybba, i pøsregn. Laurdag kom, med litt regn og etterkvart sol, og det var dugnad for å løfte alle båtane på land. Trur det var 15-20 båtar som skulle opp. 

Vi sett opp krybbe, i mørke og regn!
Men eg har sydvest!


Interessant observasjon frå sidelinja, dette er ei manneoppgåve. Eg var den einaste dama som var med. (Vurderer neste år å leve meir opp til kjønnsrollemønsteret, eg skal vere med på dugnad, og stille med kake til alle) Eg er ikkje så aktiv i alle oppgåver, sidan eg høyrer så dårleg og er heilt utan retningshørsel, er eg ikkje aktiv i sjølve heiseoperasjonen, men eg er god på rydding og ikkje minst å bruke høgtrykksspylar. Det er artig og! Laurdag kveld var roleg, det var godt å fyre opp, lage ein enkel middag og sige ned i sofaen!

Undervegs i arbeidet.


Mann vaskar båt. I sol

No står det att å pakke båten inn, det bør skje før snøen kjem. 

Det er litt vemodig at sesongen er over. Og det er litt godt. For no er det haust, og hauststormane er på veg. Det er kaldt på fjorden, og i fjorden no. Vemodet er at no er det slutt, idag var set så fint lys, då hadde det vore fint på fjorden, uansett... Samtidig kan eg glede meg over langturen i sommaren! Alt vi såg og opplevde, og ikkje minst alt eg mestra! 


Satsar på godværssegling, solnedgangar, frukost på dekk og lave skuldre til neste år og! Men først er det vinter og andre sysler på programmet. Og til våren båtpuss og reparering av småting og utsett av båt.




*Båtkrybbe er stativet båten skal stå i på land.

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er flott at du bryter rollemønsteret!

    Og båtlivet kler deg virkelig!

    SvarSlett