søndag 29. oktober 2017

Vekestart, og straks november

Søndag kveld. Dei kjem oftare og oftare.
Denne veka har hatt mange fine punkt, og mykje normal kvardag. Kvardag er undervurdert!

Men jammen er det fint med dei punkta som skilelr seg ut også. Eg har vore på kurs, på danskebåten. Fine folk, masse kunnskap, Ny lærdom, viktige innspel og god samtale. Og god mat, litt shopping(jada, det vart nye sko...) Og kraftig vind over skagerak, så nattesøvnen vart litt begrensa!




Igår traff eg Anja, frå bloggen Avdeling holt. Det er litt spennande å treffe folk for første gong, som ein på ein måte likevel kjenner. Men det gjekk knakande godt! Vi åt lunsj, spaserte i haustsola på Akershus festning, vi var innom Kosekroken og til slutt var vi på Fetsund lenser. Undervegs gjekk skravla bortimot uavbrutt! Og eg fekk gåver med mykje omtanke bak. Anja var akkurat så hjertevarm og hyggelig som ho er på bloggen.  Ein super dag!



Og så kom eg heim, til kjæresten min! Som hadde ordna middag og dessert og då gjorde det ikkje så mykje at det regna ute.

Idag har det snødd... men vi har vore i skogen lell! Det berre krever litt omstilling å huske at det blir både vått og kaldt!
Fint på tur, men sofa, tekopp og frokostdessert i
eiga stove er ikkje så verst!


Ein må sette seg nokre mål. Her er mitt.


Det er faktisk grenser
for hvor voksen
man kan bli.
#natteravn 
(funne på Instagram)

Oktober er straks historie, november lurer rett rundt hjørnet. Det nærmar seg jul. Dei første julegåvene er kjøpt og levert. Eg skal på nuytt kurs veka som kjem, men så satsar eg på litt rolegare dagar heime.

1 kommentar:

  1. En av de koseligste lørdagene på lenge! Takk for vin og godis, fine timer og god prat!!!!

    SvarSlett