torsdag 5. oktober 2017

Litt om å gå

Eg likar å gå. Særleg i skogen. Gjerne åleine. Kan godt gå saman med andre også. Men eg går i fjellet, langs fjorden.
Kjenne på lufte, luktene,  strekke ryggen,  kvile ørene. Akkurat no finn eg faktisk enno ei og anna blåbær, masse tyttebær,  kan plukke blomster, nyte haustfargene.  (Og sidan vi har hatt ein varm og tørr haust,  kan eg gå i joggesko nesten rett over alle myrer) Skogen er min favoritt!  Eg har skrive meie om skogens ro og gleder her "Å søke ro"

Men denne veka går eg til og frå jobb. Det er ein stadig tilbakevendande ambisjon... som ikkje blir fulgt opp når a) eg er B-menneske, b) det tek 30 min å gå og c) eg gjerne skal vere på jobb seinast kvart på åtte.  Sidan eg denne veka får  "hjelp" - eg treng ikkje vere på jobb før kl 9-  kan eg sove litt lenger, ete frukost -og nyte ein kopp te- i ro og fred, og så gå på jobb, og få lys og luft og trim. Reine kinderegget 😀

Tenkte du skulle få dele nokre av inntrykk eg har plukka med meg denne veka






Eg ser jo på Snap, Instagram og Facebook at mange har haustferie no. Eg har ikkje det, men det ser jo ikkje så ille ut dette heller?



(Men det er litt upraktisk å gå av og til, feks er eg vant til å handle mat på veg heim frå jobb, det er verre når eg går. Eller dei dagane det regnar...då krever det litt pep-talk med meg sjøl før eg kjem meg ut. Men, har eg verdas beste utebukse,  ny regnjakke og gode sko,  så når eg først er ute, er det bra!)


Og dette er utsikt får kontorvinduet mitt, i 4.etasje. Langt der borte, på andre sida av fjorden ser du regnbogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar