søndag 20. mars 2016

Vekestart veke 12, om påske, egg og vår

No byrjar "den stille veke", som er dagane frå palmesøndag til skjærtorsdag. Vi skal vere heime det meste av denne tida, eldstejunior skal jobbe og eg har (kanskje urealistiske) planer om alt eg kan rekke når eg har dagen disponibel...men eg veit at først skal eg ete frukost og lese avisa, tømme kanna med te, og så er det brått "Påskelabyrinten" på radio. Ingen kan gjere noko anna samtidig då?! Så skal eg sette på ei vaskemaskin, og plutseleg ser at vi treng meir brød eller mjølk eller epler, og då må eg ein tur ut. Når eg kjem heim, kjem eg på at det eg skulle gjere når eg var ute, var å vaske bilen. Når eg sett mjølka inn i kjøleskapet, kjem eg på at eg skulle jo vaske der, men det rekk eg ikkje no, sidan eg må henge opp klær før eg skal lage middag. Og etterpå må eg jo utnytte at eg har fri, og sove middag. Kanskje eg skal få med meg påskekrim også, og då er jo dagen omme! Til mitt forsvar vaska eg vindu igår!
Og eg har prøvd ut fleire oppskrifter på egg til frukost, og fleire skal det bli! Dei påskene vi er heime, har det vorte tradisjon med nye typer egg kvar dag. Vi har prøvd ut egg benedict tidlegare, og det vart så godt at det må vi ha iår også(eg må berre ut og kjøpe spinat før frukost i morgon) I går laga vi eggemuffins, det var veldig godt og enkelt! Ein liten omelett til kvar på ein måte. Idag laga vi djevleegg, det høres ikkje bra ut! Men det smakte godt!

4 egg
1 ss smør
1 ts sennep
finhakka vårløk
finhakka rødløk
salt, peppar
tabascosaus
Hardkok egg og avkjøl. Del i to og trykk ut plomma. Rør eggeplomma saman med smør og sennep, bland inn løk, smak til med salt og peppar. Drypp 6-8 dråpar tabasco i eggekvite"skalet" og fyll i røra. Server!
I påska må ein ha fin, gul frukost!
Djevelegg

Eg trur vår eggetradisjon er vel så sunne som dei påskeegga som blir skrive opp og ned om i avisene om dagen! Ikkje for at vi ikkje har søtsaker...det er vanskeleg å unngå, men dei egga vi snakkar mest om, er dei vi et til frukost. Eg er veldig glad i søtsaker, eg er særleg glad i sjokolade...sukk! Men eg blir matt når eg ser kor griske og desperate vi blir av billeg smågodt. I går var det forresten tomt for smågodt på REMA. Men frukt var det rikeleg av.

Ute er det øspøs-påskeregn. Det er også ein slags påskevær. Eg har gått tur i skogen idag. Fottur, det frista ikkje med ski. Is og delvis vatn i løypene, såg eg, men godt strødd på vegen eg gjekk. Det hadde vore fint med sol frå skyfri himmel, tekopp på terrassen og kanskje lunsj ute, men det blir visst ikkje denne påska. Det har sin sjarm å sitte inne i sofaen, drikke te, lese krim og småprate med resten av familien og!
Der nede ligg Trondheim
Når eg ser ut, er det grått og sølete på vegen, skitten, grå snø med grus i på plena og lite som minner om vår. Det er rart å tenkje på at om to månader kjem det mest truleg til å vere grønt og frodig. Eg klarer ikkje heilt sjå det for meg! Eg veit det ligg blomsterløk under snøen og jorda som kjem til å kome fram med blomster før graset blir grønt. Eg veit hekken som no nesten er borte under snøen, skal bli grøn og frodig. Men enno er det nesten som ein urealistisk draum! 

Det hemmelig under

Så rart det er å våkne
en tidlig tidlig morgen
før åsene er åser
og trærne er blitt trær
Det hemmelige under
Som også heter våren
har ennå ikke rukket
å ta på sine klær.
Et glimt av fryd i luften
Som hjerte ikke fatter.
Det sunne pust fra noe
Som blir i evighet.
En munter sølvblank gjenlyd
Fra en usynlig latter:
Akk menneske, så lite,
Så ingenting du vet!

av Inger Hagerup.

God veke til deg! Enten du har ferie, heime eller borte eller må jobbe og har mest vanlege dagar, tenk at snart er det vår!

2 kommentarer:

  1. Jeg skal jobbe, være hjemme, nyte roen og tenne duftlampa mi. Det skal jeg og det skal bli fint!

    SvarSlett
  2. Vonar Påska di har vore fin :-)

    Fin ny veke!

    SvarSlett