torsdag 10. mars 2016

Vekestart veke 10

Idag skein sola i solveggen då eg kom heim. Eg kunne nesten sjå at snøen smelta. Eg tenkta at det mest fornuftige å gjere no var å sette seg i solveggen og kjenne varmen, samle D-vitamin og nyte dagen. Eg var berre så vidt inne og henta ein skinnfell og ei god bok, før eg sette meg rett neg for å nyte årets første lesestund på terassen.
Det var så godt! Eg kjente sola varme, eg måtte opne jakka, og det var framleis varmt nok. Eg måtte lage eit par snøballar for å sjå om dei smelta av solvarmen, det gjorde dei! Herleg! Ein time og eg kjente at batteria vart lada (og eg hadde tresmak i baken...)

Godplassen i solveggen
Utsikt frå uteplassen. Det er litt igjen før terrassen er snøfri...




Fargesterke strømper



Sola gjer jobben, snøen smeltar på terrassen



Eg las eit marsdikt i dag, som eg tenkte å dele med deg:

MARS

Som
solstrimer 
gjennom 
nakne greiner
siver våren
inn
mellom vinterdagene

skaper
tonelek
i luften

trekker
farger
ut av 
jorden

smeiger
sjelen
med varme 
vinder

Tove Houck

(Vekestarten er litt forsinka denne veka og, men diktet er iallfall rett i forhald til årstid og er vel fint å ta med inn i helga også?!)

"...solstrimer gjennom nakne greiner..."
Måtte det bli mange slike dagar framover! Ønskjer deg ei god marshelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar