tirsdag 26. mai 2015

Vekestart veke 22

Eg er litt seint ute med vekestart denne veka, det har vore langhelg og det forstyrrar rytmen, og i tillegg skal eg klage på litt fleire ting!

Pinse og langhelg er godt! Om ein ser vekk frå været, som gjer at ein kunne tru det var haustferie eller noko. Eg treng sol og varme! Snart! Kroppen min treng varme, ryggen har "låst seg" som tredje/fjerde gong denne våren, og været betyr naturlegvis ingen ting, men å kunne gå barbeint på plena og kjenne sola varme hadde vore fint! Iallfall for humøret, å ligge inn epå sofaen og sjå på regnet er ikkje berre lystig. Eg blir så utålmodig, eg vil gjere alt for å bli bra fort, og så viser det seg at eg må ta det sakte….kjedeleg! Eg sa ved kveldsmaten ein dag at "eg er visst litt utålmodig" og familien svara unisont JA før eg nesten var ferdig med setninga… Eit glimt av sjølvinnsikt der altså!
Frå stillestaden på sofaen

Vår og regn ute, sakteliv inne

Vårvær...

Diktet denne veka handlar om å måtte ha ei pause. Eg er ikkje pave, av naturlege grunnar som for eksempel kjønn, men av og til treng alle ei pause. Eg har ete pikekyss i helga, eg hadde ikkje bokstavkjeks, så det fekk gjere nytten. Eg kom meg ikkje ned under bordet, men eg rigga med til med puter og pledd i sofaen, det hjalp det og. Det er så mykje som skjer, så mykje å tenkje på, grue seg til, vente på svar på… Av og til, sjølv om ein ikkje er pave, må det ei pause til! Med bokstavkjeks eller pikekyss!

Det er ikke alltid
like lett å være pave
sier paven
Han gjemmer seg under bordet
og roper hunden til seg
Der sitter han til det er mørkt
og alle har sluttet å lete
Når alt er stille
i Vatikanet
kryper ham fram
fra under duken
og gir hunden
rent vann i skålen
Så spiser han bokstavkjeks

ved vinduet
Gro Dahle

Håpar veke di har både sol og varme, kvilestunder og pauser! Og viss ikkje, så er vi minst to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar