lørdag 9. mai 2015

Fram og tilbake

Av og til lurer eg på kvifor det tek så lang tid å få gjort ein enkelt ting. Som i dag.
Eg skulle i kjellaren med ein pose på potet. Det bør ikkje ta så lang tid, det er berre to trapper ned. Men…
Då eg kom inn på matbua, såg eg ein pose med juicekartongar, og kom på at eg kunne ta med ein opp og sette i kjøleskapet. Så gjekk eg forbi fryseskapet og tenkte at det ville vere lurt å ta opp elgkjøttdeig no, slik at den ville tine til middag. Forresten, det ligg vel nokre klær i vaskemaskin? Best å ta med dei opp og henge opp, og då kan eg jo sette på ei maskin til! 
Så er det å få med alt opp ei trapp, henge opp skjortene eg har vaska, dei kan henge på badet, så tørkar dei fortare. Inn på badet, å, søppelbøtta er full, best å gå ut med søpla med det samme. Og når eg først er ute, kan eg sjå om posten har kome? Ikkje det nei, inn igjen og finne ny pose til bøtta. Ingen pose på badet, opp på kjøkkenet og hente ein ny. Tek like godt med boksen med restar som skal i komposten. Sette den frå seg og legge pose i bøtta på badet. Henge opp skjorter. Så gå ut med det som skal i komposten. Notere bak øret at det er nesten tomt for strø til komposten, må huske å kjøpe meir. Innom rommet til junior for å høyre korleis han kjenner seg, med hoste, tett nese og litt feber. Opp ei trapp og der ligg det ein juicekartong og pakka med kjøttdeig, nesten så eg lurer på kvar det kjem frå, men tek det med opp på kjøkkenet. 
Sånn! Då ligg ikkje potetene på kjøkkenet lenger, men på matbua, der dei høyrer heime. Men jammen tok det si tid å bære dei ned!

Syns eg fortener ei pause med avisene no! (Før eg ser noko meir som skal flyttast på)

4 kommentarer:

  1. Haha, sånt kan ta fryktelig lang tid. Og så kan det hende at man finner enkelte ting på rare steder...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ting kan bli lagt på feil plass, ja, når ein multitaskar på denne måten! Men idag trur eg at eg fekk med meg alt :)

      Slett
  2. Det der hørtes grådig effektivt ut. Jammen fikk du gjort mye pga de potetene :-) Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du har en fin søndag også!
      Joda, på en måte effektivt, men lurer litt på om jeg fikk gjort det jeg egentlig skulle etter å ha gått ned med potetene :)

      Slett