onsdag 27. mai 2015

Ting å gjere ein dag ein ikkje får gjort det ein skulle

Av og til får ein ikkje gjort det ein skulle/burde/ville. Det ville ikkje kosta meg ein kalori å oversjå hybelkaninar og skitne stoveglas ein vanleg dag, eg ville nok ikkje sett det ein gong. Men andre gonger ser eg mest på det eg ikkje kan… så eg fann ut at eg skulle lage ei alternativ liste over ting å gjere:

  • finne ei god bok ein har lese før, og nyte den på nytt!
  • leite etter nye bokskattar på nettbokhandlar, det er koseleg tidsfordriv, iallfall for meg.
  • sjå i frysaren og kjøkkenskapa og finne restar som kan bli middag. Eg fann nokre svinekotelettar,  eit glas sursøt saus og litt ekstra grønsaker.
  • plukke blomster som nok er ugras, og fylle ein vase og sette på kjøkkenbenken.
  • fargelegge litt i "Den magiske skogen"-boka mi, la tankane flyge og berre finne farger som passar. (det er jo det nye det, med fargeleggingsbok for vaksne damer)
  • sende SMS til nokon som kan trenge eit lyspunkt
  • skrive lister over ting som må gjerast, og som kan gjerast av mann og tenåringar(då blir dei nok glade når dei kjem heim!)
  • høyre radio heile dagen, ta ein ekstra tekopp og lese også reklamebilaget som er med avisa!
  • smøre seg lunsj, pynte brødet med både tomat og jordbær!
  • sove litt med varmepute på ryggen, puste djupt med magen og kjenne at snart blir ting bra igjen! 

6 kommentarer:

  1. Her kjente jeg meg igjen i veldig mye ;)

    Ha en flott kveld videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, eg er vel Ikkje åleine om å ha det slik!
      Ha ein fin kveld!

      Slett
  2. Høres ut som du har noen jern i ilden selv om du er hjemme med vondter, det er bra, ellers blir tiden jammen lang. En god bok, selv om man har lest den før er helt topp egentlig. Vi tilbrakte langhelga på hytta og der fant jeg igjen en gammel Pocket som ikke har blitt lest på noen år, en god gammel kjærlighetshistorie. Jeg endte med å ligge med hodelykt å lese til langt på natt jeg:) God bedring til deg og prøv å kos deg med dagene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Prøver å ha noen aktiviteter, så dagen ikke blir så lang. Men det stopper seg litt sjøl. Gode bøker er supert. Hodelykt til lesing er lenge siden ☺

      Slett
  3. Hørtes rett og slett veldig fornuftig ut for en dårlig rygg. God bedring!!! Fryder meg over å lese det du skriver, føy gjerne det på lista også.

    SvarSlett