onsdag 1. april 2015

Påskeglimt

Påska til no har vore bypåske, med ganske roleg tempo! Det har vore godt, det!
(den eine junioren har vore på vennetur i helga, og jobbar no i den stille veke. Mannen har jobba masse med kjellaren, så det er ikkje sikkert dei to er einige i alt eg skriv)

Men det har vore tid til


  • å sove lenge
  • ete frukost, både sakte, lenge og mykje! Før påske vart vi einige om at vi berre skulle ha grove rundstykker og loff på frukostbordet, og det har vi halde oss til! Vi har ete opp rull og sylte frå jul, vi har eksprimentert litt med ulike typer egg, sild, syltetøy+++
    Bacon, spinat og egg bakt i ildfaste former
  • å tusle rundt i pysj og ullgenser til lenge etter frukost. Vere eit bustetroll på håret. Høyre "Påskelabyrinten" medan eg drikk siste rest av teen frå frukost, brette klær og rydde inn i oppvaskmaskina før ein skal gjere noko meir viktig.
  • gå skogstur(det vart visst berre eg) Det er ikkje snø lenger(men no dalar det noko kvitt utanfor kjøkkenglaset…så det kan bli. Berre vi taklar det betre enn lenger sør i landet) Men islagte skogsstiar har vi…var ganske redd for å dette og brekke eit eller anna igår, medan eg angra på at eg ikkje hadde tatt på piggsko.
  • å sjå påskekrim på tv. Hjelpes så skvetten eg har vorte…må gå meg ein tur medan det er på det skumlaste!
  • å finne ein liten godbit i påskeegget, samt ha såpass viljestyrke at eg ikkje et opp all sjokoladen i egget i smug.
  • å lese bøker til langt på natt.
  • å rydde litt og nyte at det er ganske ryddig i huset. Det er stas med pynt og tradisjonar. Eg likar godt å ta fram pynt vi har hatt lenge, og bruke den til å huske ting. Eg skal innrømme at det er lite pynt frå barnehagetida som kjem fram iår…men eg har sett så mange fint pynta "påsketre" på instagram, at det skal eg prøve neste år, og då trengs det mykje pynt. Kanskje barnehagepynten kjem til heder og ære igjen?! 
Denne duken har bestemor brodert, og eg har fått den frå tante.
Her er det mange minner!

Denne duken har mamma brodert til meg.
På denne duken er det ikkje lov å
drikke kakao eller kaffe!



Så får vi sjå kva resten av påska bringer. 
Ønskjer deg og dine gode påskedagar, enten du er heime eller på tur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar