onsdag 22. april 2015

Fisk til middag?

Ute er det øsepøse regnvær idag, og det er nesten så fisken kan svømme forbi huset…nesten. Vi har hatt fiskegryte til middag idag, det slår nesten alltid an. Og vi har frysaren full av fisk etter vinterferien, då vi var på fiskeferie g husmorskule hos mamma og pappa.

Er du som meg, så har kanskje du stadig ei plan om å ete meir fisk til middag? Men så var det dette med  å ikkje alltid ete det samme, å finne noko som frister kresne(tenårings-)ganer, varisjon+++  For min del handlar det om å planlegge, for når klokka er fire og maten skal vere ferdig til klokka fem, verkar det som meir lettvint å steike pølser. Altså hjelp det med middagsplaner og gode oppskrifter!
Vi er ikkje så glade i kokt fisk(iallfall ikkje alle) Vi har i periodar ete så mykje laks at eg blir litt lei, men "rosa fisk" var greit. Stikkordet er variajon, og difor tenkte eg at eg skulle gje deg npkre tips! (og skulle du ha andre tips, er eg glad for alle som deler)


  • laks er godt, men kan bli kjedeleg det også… Bakt laks med sitronpeppar er godt. Det samme er stekt laks. Eg brukar ofte steike laks kjapt på begge sider, så har eg finhakka grønsaker(gulrot, sellerirot, løk, brokkoli etc) i panna saman med laksen. Legg på lokk og dampar ferdig saman. Grønsakene får god smak av fisken. Serverer ofte med pasta til.
  • fiskegrateng er godt, og eigentleg ikkje så tungvint å lage heller(men ikkje det eg lagar dei dagane det er mest travelt) Alle likar fiskegrateng hos oss, og då veit eg at vi får i oss bra med fisk. Eg brukar omtrent denne oppskrifta, men har oppi meir fisk. Ofte serverar eg den med kokt potet og råkost med gulrot, appelsin i bitar og rosiner.
  • fiskekaker slår alltid an, særleg dei eg har laga sjølv! Det er kjapp og god mat, servert med hamburgerbrød, potet eller makaronistuing(kvit saus med makaroni og gulrot) Ein travel dag er det godt med fiskekaker på grovbrød, med løk og sennep. Ei gulrot å knaske til og middagen kan nesten godkjennast!
  • fiskeball, som er store, litt grovare fiskebollar er godt med kokt kålrot, gulrot, potet og stekt bacon.
  • stekt fisk med råkost og rømme.
  • fiskegryte. Start med å surre ein løk i litt smør, og strø over 2 ss kveitemjøl. Rør inn og tilsett 2 dl vatn og 2 dl fløte(eg brukar matfløte) og 1 buljongterning. Kok opp. Hakk 2 paprika i bitar og del ca 600 g fisk i terningar og tilsett i gryta. Trekk til fisken er passe kokt. Server med brokkoli og potet/ris. 
  • Fiskegryte med tomat er også godt, eg har prøvd denne oppskrifta frå Trines matblogg og syns den var god. Den kan minne litt om baccalao, som er veldig godt, men ikkje så kjapt å lage(men har du tid, feks i helga, anbefalar eg det!)

  • Eg har ei plan om å lære meg å lage fiskesuppe, for det er så godt, og eg tenkjer på det som sommarmat. 

Håpar du fekk nokre tips! 
God middag!

(og skal du servere til unger-men også vaksne- må fisken vere beinfri! Evt får du love ut 1 krone pr bein dei finn :) Ingenting er verre enn munnen full av bein..)

1 kommentar:

  1. Mange gode tips!!! Det inspirerer:) her blir det litt for lite fisk så vi må skjerpe oss til stadighet.

    SvarSlett