søndag 18. mars 2018

Veke 11

Ei heilt vanleg veke er over. Om ein ser vekk frå at eg ikkje er tenåringsmor lenger. Skal vi sjå, kva anna har skjedd?


 Eg kikkar ut vinduet på jobb og ser om eg kan sjå våren komme forbi. Den kom ikkje på måndag!


Tirsdag morgon på veg på jobb. Der borte kjem iallfall meir lys! Det har vore så mange fine soldagar i det siste! Sjølv om det her ser mest overskya ut.


På onsdag fyllte denne karen 20 år. Rare greier! Dette bildet er frå då han klipte seg hos far, og sommarklippen brukte vere ganske kort! 

På onsdag hadde vi meir som ein merkedag på middagsfronten også: spekesild! Trur aldri eg har servert det til middag før. Mannen vart lukkeleg, og mett! (og det smakte akkurat så godt som han huska! Det er ikkje verst!) Vi hadde løk, rødbeter, potet og rømme til. Og ein salat av løk, eple og rødbeter i rømme. Må vel melde at eg åt mykje salat... Og vakna natta etter og var tørst!


På torsdag tok eg eit bilde. Truleg ved ein glipp då eg skulle ringe mannen for å bli henta etter eit årsmøte. Mørkt og kaldt og glatt.


 Fredag ettermiddag. Sol inn i stova. Gule blomster. Sol ute. Og snø. Det er meir vår, det er meir dagslys, fuglane syng. Men det tek si tid før snøen er borte, trur eg.


Sakte start på dagen på laurdag. Påskete, fyr i omnen, radio, kryssord. 
Heilt ok start på helga!


Søndag, og det snør litt. Og no er det litt regn også. Og vind, meir enn litt. Perfekt til å sitte inne og fyre, lese, sjå TV (men først var vi på tur!) Det kan vere at våren kjem saman med dette været?!

Vips! No er det snart leggetid. Snart er helga over, ny veke står klar. Jobb, avtalar på kveldane, snart påske. Men eg skal jobbe i "den stille uke" og, så noko ferie står ikkje klar enno. 

Ha ei god veke!

2 kommentarer: