onsdag 6. desember 2017

5. og 6.desember

Planen om å blogge litt kvar dag i advent viser seg vanskeleg å gjennomføre. Ikkje fordi eg vil eller manglar tema, eg manglar meir på tid og prioritering!

Igår prioriterte eg å gå på ski! Mine nye, fine ski og eg, ut i skogen i nysnøen og dei heilt nykjørte løypene. Snakk om luksus!

Kven vil vere med på tur?

På kvelden gjorde eg noko ein ikkje kan skrive om , sidan det nærmar seg jul og eg ikkje veit kven som les dette. Men eg vart iallfall halvferdig! Og eg laga grisesylte.

Sylte. Klar til koking.

Idag har det vore jobb, ein skitur til (det er SÅ fint ute, masse nysnø og litt kaldt, og så er det meldt 6 plussgrader og regn i morgon... Det var berre å spenne på skia! ) og i kveld ein alle tiders adventstradisjon(vi har iallfall gjort det av og til før) felles julekakebakst med vener. Vi bakar og deler til slutt. Så no har eg kolakaker, havrekjeks, krumkaker og lefse. Vi har baka, prata, skratta masse og prøvesmakt.
Lefser gir utallige husmorpoeng!
Så får vi sjå, om det blir meir blogging i morgon. Eg har mykje på hjartet om advantskalender, julekrubbe, julemusikk og andre ting!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar