lørdag 2. desember 2017

2.desember

Laurdag og god tid. Starta med å fyre i omnen, lage ei kanne te (frå adventskalenderen) og så landa mannen og eg i kvar vår sofa med frukost og julemusikk. Det tok litt tid før vi kom igang med noko særleg meir! Det er så godt med slik roleg start, og det har vore mange helger i det siste med mykje program.
Ser du ekornet opp på greina?

Men litt har vi fått gjort, både rydding, tur i skogen og adventspynting.

Alltid kaos før kos!

No er det lilla dukar, lys og stjerna er oppe. Godt med lys i mørketid, for snøen som fall igår, har regna vekk idag...


Adventsstaken kjøpte eg i studietida, den har ligge i kjellaren i årevis. Dei siste åra har eg stort sett brukt kubbelys, men i år hadde eg kjøpt vanlege lys, så då fekk eg lyst til å bruke den igjen. Etter ein vask var den god som ny, og no får den stå på eit brett(elles blir duken full av talg) saman med englekoret.



Snart blir det pizza, og kanskje ein film?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar