lørdag 1. april 2017

Vår, trallala vår!

Eg har vore nokre dagar i Tromsø på kurs. Lærerike, heilt fullstappa dagar med relevant program. Antibiotikaresistens frå morgon til kveld. Eg reiste åleine, og fekk trena smalltalk-muskelen. Eg rakk å sjå litt av sentrum, og har kjøpt både påskeegg og påskete. Men særleg vårleg var det ikkje!
Det snødde i Tromsø, sånn cirka frå eg kom til eg reiste. Det var rasfare og det gjekk rs rett utanfor byen. Dei lokale byrja ymte om at dei ønska seg vår.
 Turen heim vart litt forsinka pga snø, ikkje berre for meg, men for alle som skulle reise til eller frå Tromsø den dagen. (og eg kjente meg litt forfulgt av snø, for jammen var det snø på Gardermoen og meir forsinking. Og då eg kom til Trondheim dala det noko kvitt ned her også...)

Ishavskatedralen omtrent midt i bildet, ved enden av brua.

Utsikt frå hotellrommet

Igår hadde eg fri, og det var sol! Eg måtte berre prøve meg ut for vårens første terrasselunsj. Det var kaldt... sjøl på skinnfell og med dunjakke. Men eg kom meg ut, fekk sol og prøvesmakte påsketeen!


Og på tur i nabolaget fann eg hestehov, midt i skitt og søle og visna gras. Ein solstråle i seg sjølv!

Og litt vår i stova! Med pastellys og fine blomster.

2 kommentarer:

  1. Var så kos å følge deg på tur, vakker by.

    Noe av det beste med å reise er og komme hjem igjen, håper du får en super uke!

    SvarSlett