mandag 27. mars 2017

Vekestart veke 13

Eg likar å prate. Eg likar å lese. Eg likar å lytte. Eg likar mykje som omfattar ord, i ei eller anna form. Av og til vil eg ha alvorsprat, ned i djupet, tungt, seriøst, tankevekkande. Ein kveld med tekopp og grovbrød, i ein sofa.
Andre gonger vil eg ha lett stemning, ordspel og ordleik. Gjerne på kafe, med latter og kake til!
Av og til lett prat om ingenting, berre nokre ord ved postkassa eller i forbifarten. Medan vi ventar på kaffemaskina eller tekokaren på jobb. Kanskje enkle kvardagsord, men som kan bety at nokon kjenner seg sett og viktige, tross alt?

Gro Dahle skriv så fint om ord! Les her, frå meg til deg på den siste måndagen i mars.

Jeg tror på ordene

Ja, jeg tror på ordene,
og jeg tror på ordenes evne til å formidle,
beskrivelser, refleksjoner, meninger,
alle disse ordene
som bærer sekker på ryggen,
vesker over skuldrene, under armene.
De viktige ordene, de store ordene
som står der på arket
som søyler i setningen, holder taket oppe,
løfter himlingen helt opp i skyene,
vegger av ord og bærebjelker,
ord hugget i marmor, støpt i bronse.

Men også de små ordene tror jeg på,
de enkle, hverdagslige ordene
som ingen ser,
som hjelper til, som støtter opp,
som holder verden i gang,
lar setningene folde seg ut
i all sin prakt.

Gro Dahle

Eg skal på kurs nokre dagar. Eg reknar med det bli alvorlege ord, klar tale. Viktige ord om viktige tema i foredrag etter foredrag. Men eg reknar også med at det blir lette ord, ord med latter og leik under festmiddagen og i enkelte foredrag(eg håpar iallfall det!)
Ha ei fin veke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar