onsdag 23. november 2016

Vekestart veke 47

Onsdag, ja, hm...tida flyg!
I hega var vi på tur, då kjem eg litt på utur. Vi var i Romsdalen, den fagre, og besøkte mamma og pappa, feira svigermor sin fødselsdag, levert julegåver hit og dit, og jammen fekk vi med oss ein bursdag til. Ei niese var heime og det var middag og bursdagskake på søndag også, før returen. Ein nabo hadde vore på fisketur, og vi fekk med 3 store seiar heim til Trondheim. Været vr bra, og vegane fine, slikt er godt for meg som ikkje er så glad i bilkjøring vinterstid.
Den finaste utsikta!

På bryggekanten. Med kåpe og vintersko...

Fjorden baby

Etterpå har snøen lava ned i Trondheim, og igår gjekk eg ein fin tur i magisk skog med snøtunge tre. Idag er det sludd, regn og mildvær...


November er over halvvegs, jula nærmar seg både på kalenderen og i hovudet mitt. Eg skriv lister, kva skal lagast, kjøpast, planleggast, kor mange julegåver manglar vi etc. Vekas korte dikt inneheld ei plan eg får lyst å følge...

Lag ein rotet og meiningslaus plan.
Realiser planen. 
Kurt Johannessen

Eg meiner, av og til kan ein få lyst å vere litt rampete og palnlaus, evt planlagt vill! og snart skal eg skrive om korleis det går med novemberlista mi. Og kanskje lage ei desemberliste?

Ha ei fin veke!

1 kommentar:

  1. Jeg har lagt inn oversikt over gaver som skal handles inn i dag, ble inspirert av deg i dag. Tusen takk og ha en nydelig dag!

    SvarSlett