lørdag 8. august 2015

Det beste i livet er gratis!

Det er mykje fint å få kjøpt! Eg er veldig glad i å gå i butikkar, eg er glad i kjolar og sko, eg likar å shoppe. Eg likar finne ting eg likar, og eg likar kjøpe dei. Det veit alle som kjenner meg. Og mange ting ein treng, må ein kjøpe, som mat. Og vi har lagt ned mykje pengar i hus og bil(sukk, gjeldslave. Men det er vi vel ikkje åleine om å vere)

Men det er ting som er gratis. Som kostar litt svette, men som gir mykje igjen i livsglede! Som dagens tur i skogen. Eg fylte vaskemaskina med skitne klær, eg fylte oppvaskmaskina til randen før eg starta begge to. Eg sette ein grov deig til pizzabotn og tok opp elgkjøtdeig frå frysaren. Eg hoppa over hybelkaninane i gangen og trappa, oversåg at badet trong vask og skifta til turklær.

Godt for ryggen. Godt for humøret. Godt for pusten. Åleinetid er gull verdt. Eg fekk regn i håret, gjørme på skoa(og leggane) og blåbærblå farge på fingrane. Øresusen min fekk konkuranse frå skogens mange lydar, og det gir hodet mitt litt fri. Eg fann stiar der nesten ingen andre gjekk. Eg såg eit ekorn som pila i veg. Haren eg møtte ein dag før, viste seg ikkje idag.

Det er ein grunn til at eg blir så skitte. Heldigvis har eg vaskemaskin!
Eg har ete markjordbær, eg fann mange i ei solside. Det såg ikkje ut til at det hadde vore andre der og plukka. Skulle tredd dei på eit strå.

Jordbær
Eg fann blåbær, nokre få, nok til å smake og få blå tenner. Nok til ein smak på brødskiva i morgon tidleg.
Eg har plukka litt multer. Kanskje nesten nok til multekrem på julaften? Men det finns mykje meir å plukke, den treng berre nokre dagar til med sol. Kvar den veks? Hehe, det er min skatt eg voktar over! Men 10 minutt kjøretur og så 37 minutt og gå, så er eg der!

Multe med regndråpe
Eg gjekk nokre rundar i "kantarellskogen", men det er nok litt tidleg for sopp. Eg såg nokre få, men dei fekk stå. Kanskje blir dei større og fleire til neste gong eg går forbi?




I kveld kjenner eg at eg har vore ute, tross litt regn då eg gjekk, kjenner eg at sola har varma både kinn og armar. Kanskje eg får litt brunfarge?
(Og så protesterar ryggen i kveld, for det vart kanskje litt langt og eg var litt ivrig i motbakkane, men eg satsar på at det gir seg til i morgon)
Ein gratis tur, med gevinst i lange baner! 

2 kommentarer: