torsdag 26. mars 2015

Eit glimt av torsdag

Eller "slik lever dei der", kunne og vore overskrifta.
På baksida av huset vårt ender tomta mot ein fyklesveg som har vore planlagt oppgradert sidan vi flytta hit for 20 år sidan. Det går 30 bussar der i timen i rushen, så vi gler oss på at det blir oppgradert.
Og no skjer det. Etter 20 års venting.
Då ungane var små, turde eg nesten ikkje la dei leike bak huset, fordi det er rett ut i vegen med mykje trafikk. Skitten av alt vegstøvet var det og.
Men no bur vi altså på sida av omlegging av veg, kloakk, gangveg, bygging av støyskjerm etc. Dei har fellt masse bjørketre, dei har gravd, fyllt på masse, tomta vår blir brukt som lager for ein masse metallrør(eg veit ikkje kva dei skal brukast til) Og innimellom hoppar eg høgt av alle lydane, har du feks høyrt lyden av metallkontainer dratt etter gravemaskin på asfalt? Det er ikkje noko ein gløymer med det første.
Eg gler meg til det blir ferdig, då blir baksida av huset meir brukbar. Men det er først i 2017… først er det 2 år med anleggsarbeid, delvis i vår hage.

Idag såg det slik ut, hushjørnet til vestre.
Litt spent på om kjøkkenhagen som du glimtar til venstre
vil få plass og ro i år.


 For ei veke sidan var det slik.


Og for tre veker sidan tok dei ned trea våre.

Men når det blir ferdig, med støyskjerm og grøn mark igjen, drøymer eg om frukttre og drivhus bak her. Her kjem kveldssola også, særleg når all skogen er borte. Så kva med eit lite lysthus?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar